Spil Guider > moblie spil > omfattende > Anmeldelse: Amateur Surgeon 3

Anmeldelse: Amateur Surgeon 3

Den 8. august Voksen Swim Games udgivet deres nyeste spil til iOS, Amateur Surgeon 3
: Tag Team
. Den tredje spil i den populære serie af spil, Amateur Surgeon 3
tilføjer en par nye ting og samtidig holde den samme charme og humor som den første 2.

jeg først hørte om Amateur Surgeon
serie efter humpe på den første online og nyder det. Når jeg hovedet den tredje var ude, besluttede jeg at samle det op til min iPad. Du spiller som Dr. Ophelia Payne, den nyeste assistent til Dr. Alan, hovedpersonen i de to første. Alan har du flyve rundt i verden hjælpe folk ud. Brug det samme sæt af skøre værktøjer, du og Ophelia tage på 6 niveauer af skøre operationer, med en vanvittig historie at matche. Sammen med den stadigt voksende sæt værktøjer, den nyeste mekaniker i dette spil er den partner funktion. Efter at have udført en række kombinationer, spillet giver dig mulighed for at mærke i en af ​​otte partnere at støtte dig i din operation. Med navne som Mr. Indmad (en cyborg pug), Crumpet Murphy (en pedel), og Flow Master (en ex-revisor), hver enkelt har en anden evne til at sikre, Ophelia og du er færdig med operationen uden at dræbe din patient.

Den ene ting, der overraskede mig om dette spil er, hvor svært det faktisk er. Jeg kæmpede for at få de 15 stjerner, der er nødvendige for at låse det tredje niveau. Spillet giver dig nogle tips om hvad man skal gøre, men stadig gør du regne nogle ting ud. Jeg er om halvvejs gennem spillet lige nu, og jeg må sige jeg er meget tilfreds med det. Historien og spil er godt designet og stadig holde mig underholdt. Adult Swim, mens kendt for deres humoristiske tv-programmer, virkelig forstår at gøre et fantastisk spil. Amateur Surgeon 3 fotos er oppe med Robot Unicorn Attack
Monsters spiste min Condo
. Jeg giver det 4 og en halv stjerner. Jeg ville give det 5, men det mister en halv stjerne for at der ikke er en stor tutorial niveau. Jeg håber, de tilføje flere niveauer og partnere i fremtiden også, men ud over at det er et fantastisk spil

For de interesserede, kan du hente Amateur Surgeon 3:. Tag Team
. på App Store gratis, med i app køb til rådighed for yderligere mønter og blodposer, der anvendes i spil
Final bedømmelse: