Spil Guider > moblie spil > omfattende > Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows anmeldelse (Xbox 360)

Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows anmeldelse (Xbox 360)

For mig og utallige andre, Teenage Mutant Ninja Turtles tilflugtssted været som fire gode venner. Sure, disse venner er grønne, muterede skildpadder opkaldt efter berømte italienske kunstnere, men på samme tid havde vi mulighed for at opleve helt store eventyr med dem. Tiderne for disse søndag morgen tegnefilm kan være over, men Ninja Turtles aldrig rigtig gik væk. De er blevet erstattet med nyere animerede shows for at give en yngre generation den samme erfaring som nogle af os havde i 90'erne

Baseret på den nyeste Nickelodeon viser Teenage Mutant Ninja Turtles:. Ud af skyggerne er for nylig blevet løsladt på Xbox 360 (det er også allerede tilgængelig på Steam og snart på PS3) som det sidste spil i Xbox live sommeren af ​​Arcade. Den er udstyret med de fire Ninja Turtles på deres mission for at stoppe Shredder og hans håndlangere igen. Den onde bagmand gået sammen med den lilla Drage Clan og de udlændinge kendt som Kraang. Med deres hjælp opfandt Shredder det ultimative våben til endelig slippe af med de irriterende skildpadder. Din opgave er at stoppe Shredder, før han kan bruge dette våben.

Desværre er dette ikke noget overhovedet. Historien er fortalt i en meget dårlig måde. Før og efter hver historie mission vil du blive behandlet til billige flotte tegneserier. De mangler enhver form for stil og det ser ud som hver stemme skuespiller læste deres linjer uden nogen forberedelse. De mangler også nogen form for følelser eller dybde. Den vigtigste kampagne kan være meget kort med en spilletid på mindre end 3 timer på det mest, og alligevel er du bare ønsker at springe hver eneste cutscene.

Ærgerligt, at det ikke bliver så meget bedre, når det koger ned til den faktiske gameplay. Du styrer din skildpadde valg fra en meget tæt 3.-persons perspektiv. Meget gerne i Batman Arkham-serien vil du strengen sammen angreb med dine nærkampsvåben, kraftfulde spark og tællere til at tage ned overvældende grupper af fjender. Lighederne til kappeklædte hævner ender her selv. Det bare ikke fungerer som det skal. Kontrollerne føler at bremse og træg. Tiden mellem hver knap presse og den tilsvarende angreb er for lang. Det dræber flydende og flow, at de kampe formodes at have. Et andet stort problem er kameraet. Den sidder meget tæt på din karakter og gør det unødvendigt svært at få et godt overblik over slagmarken.

Oftere end ikke flere fjender vil bogstaveligt hoppe på dig ud af ingenting. Apropos fjender: Der er ikke nok variation. Der er ninjaer, robot ninjaer og senere, endnu stærkere ninjaer. Der er også flere boss-kampe, der er endnu lass sjovere end de regelmæssige slåskampe. De bruger billige angreb, der hverken forudsigelig eller undgås. Du kan blive fanget i et hjørne uden chance for at undslippe. Der er heller ingen tegn, hvor meget sundhed en chef har forladt. Du bliver bare nødt til at holde på at ramme dem så længe som muligt, indtil de til sidst går ned.

Der kan være en forsonende del i dette rod. Der er en overraskende dyb opgradering system. Hver karakter har en masse forskellige combos, slagtesvin og specielle angreb. Dette ville være dejligt, hvis kampene rent faktisk ville give dig en chance for at bruge alle disse bevægelser. Der er denne lille splint af en potentielt interessant slagsbror, der skinner gennem revner i en kedelig og ubalanceret spil.

Selv indhold kloge er der ikke meget at være fundet. Den vigtigste kampagne kan nemt være afsluttet i mindre end tre timer. En oplåselige Arcade mode lader dig spille samme niveau fra kampagnen som en side-scroller. Gameplayet er ikke ændret på alle, som virkelig ikke gør denne tilstand mere interessant. De to mest spændende tilstande er den udfordring kort og en bølge baseret overlevelse arena. Uden den dumme historie og kedelige minispil kampene selv bliver en lille smule mere tålelig. Problemerne kamera er der stadig, men med den unødvendige nonsens ud af den måde, det er meget lettere at strengen sammen nogle lange combos. Men for at komme til dette punkt, du faktisk nødt til at spille story mode først at være i stand til at låse op for flere opgraderinger og angreb. Hvis du er i stand til at komme igennem historien er der mindst en lille smule sjov skjult i her.

Det samme kan siges om den kooperative multiplayer mode. Når du kan reb i op til tre venner i at spille med dig online der er helt sikkert sjovt at være havde. Der er bedre alternativer derude selv. Det største chok er, hvor slemt sofaen coop er. To spillere kan spille sammen, men hvordan skærmen er faktisk delt er tankerne boggling. Hver spiller får en egen vindue. Den dårlige ting er, at mindst en tredjedel af skærmen ikke bruges i denne tilstand. Og det er ikke alt, fordi spillet bare ikke kan håndtere to mennesker, der spiller på samme tid. Når handlingen starter frameraten vil falde, og det bliver til en stamme fest. Der er også en masse flere problemer. Det sker alt for ofte, at en karakter vil sidde fast i et objekt eller en væg. Hvis det sker for dig en simpel skifte til en anden skildpadde vil normalt løse problemet. Men hvis en fjende er at sidde fast, vil du ikke være i stand til at slå ham ud. Og for at være i stand til at gøre fremskridt hver fjende skal tages ned, så den eneste mulighed vil være at genstarte sidste checkpoint

Desværre Teenage Mutant Ninja Turtles:. Ud af skyggerne er en spændende og intetsigende slutning til sommeren af Arcade 2013. en kedelig historie, en mangel på varieret fjender og en forfærdelig boss design slå story mode til en kæmpe rod. I det mindste kan det overlevelse mode giver sjovt til en vis grad. Mens den online multiplayer gør tingene mere tålelig den lokale coop er næsten fornærmende. Kombineret med massive tekniske vanskeligheder ud af skyggen er temmelig meget et slag i ansigtet af hver Teenage Mutant Ninja Turtles fan
Final bedømmelse:.