Spil Guider > moblie spil > omfattende > Ancient Battle: Rome Anmeldelse (iOS)

Ancient Battle: Rome Anmeldelse (iOS)

Sidste torsdag, udvikler Hunted Cow Studios frigivet deres nyeste spil, Ancient Battle: Rom
er et turbaseret strategi spil med fornemmelsen af ​​den tidlige Age of Empires
spil og spillet af et komplekst spil skak. Med historisk korrekte historie-linjer, dette spil er perfekt for historie fans og strategi gamere både

Ancient Battle:. Rom
er en ret ligetil spil. Spilleren er præsenteret med et spil område med sekskanter som mellemrum. Den spiller flytter deres enheder på tværs af bestyrelsen forsøger at opnå de mål, spillet giver dem. Der er en anstændig antal enheder, fra lys infanteri og bueskytter til tunge pansrede kavaleri og katapulter. Spillet har også en enhed baseret på den generelle, der historisk set kæmpet i slaget, som er en cool påskeæg. Målene Ancient Battle: Rom
er temmelig ens gennem ud gameplay. Spillere er nødt til at ødelægge X procent af fjenden og samtidig holde X procent af deres hær i live. Der er en vis variation, de fleste af målene er de samme, hvilket gør gameplayet meget let. Kampagnen består af 4 vigtigste gamle territorier med 16 tjenesterejser pr territorier. Det fede ved dette spil er, at halvdelen af ​​niveauer i dette spil kan du spille som de mennesker Rom kæmpede imod såvel som Rom. Kampagnen Kortet viser flere områder, så jeg håber, at Hunted Cow beslutter sig for at tilføje flere niveauer.

Mens dette spil er underholdende, er der nogle problemer med det. Jeg har lyst til kampagnen er meget forhastet. Jeg følte jeg ikke fik en stor oversigt over enheder, og hvordan de bevæger sig i forskellige terræn, noget måtte jeg finde ud af mig selv. Den difficultly niveau virker meget off. Jeg er i øjeblikket spiller kausale for min første gennemspilning. Nogle gange spillet er for let, mens andre gange fjenden synes for vanskeligt for en kausal vanskelighed. Ligesom jeg tidligere nævnt, er der kun 4 vigtigste niveauer, hvoraf halvdelen du skal købe igennem i-app køb. Forhåbentlig vil de frigive flere niveauer, du ikke skal betale for.

Med de vanskeligheder dette spil gav mig, jeg giver det 4 stjerner. Hvis der ikke var, du skulle betale for halvdelen af ​​de niveauer, ville dette spil få en bedre rating. Men jeg føler virkelig godt lide historie buffs og gamere både vil elske dette spil. Ancient Battle: Rom
er i øjeblikket en indledende pris på $ 1.99 USD med in-app køb begge koster $ 0,99 USD
Final bedømmelse:.