Spil Guider > moblie spil > omfattende > Batman: Arkham Origins (iOS) anmeldelse

Batman: Arkham Origins (iOS) anmeldelse

I sidste uge NetherRealm Studios, studiet bag Mortal Kombat
uretfærdighed: guder blandt os,
udgivet deres nyeste mobile spil. Baseret på konsol spil kommer ud i et par dage, Batman: Arkham Origins
bringer handlingen til iOS enheder. Svarende til de mobile versioner af Arkham City of og uretfærdighed
, Arkham Origins
fortsætter tendensen med swipe og og røre kampspil NetherRealm har sat ud for mobil. Med flere chefer og sjove ekstramateriale, dette spil er en fantastisk måde at tage din kærlighed til Batman på farten.

Så når jeg først hentede dette spil, jeg forventede det at være i stil med uretfærdighed
spil på en sværhedsgrad. Jeg tog fejl. Mens du nemt kan komme ind i en lund, mens du spiller uretfærdighed, Arkham Origins
holder dig på tæerne. Spillere er Batman afspilles via en simplere version af historien af ​​konsollen version. I stedet for at udforske byen, spillerne spille gennem missioner i 4 distrikter, kæmper bøller og lakajer, indtil chefen dukker op. Det fede ved dette spil er tilfældige boss-kampe, der dukker op. Du kommer til at spille gennem en simpel mission, og så pludselig Copperhead ønsker at kæmpe. Mens der er ingen problemer med at dette spil, missioner får sværere som spillet skrider frem, der kræver spillere til niveau og opgradere Batmans færdigheder. Jeg kan lide den stigende sværhedsgrad af kampene. Det holder spillet mindre kedeligt, som de fleste mobile kampspil.

Den anden store ting om opgraderingen og Batsuits. Spillere optjener point ved at gennemføre missioner, der kan bruges til at opgradere Batmans færdigheder og specielle bevægelser. Systemet er meget enkelt og visuelt let at navigere. For særlige træk, det giver en lille animation af flytningen i aktion. De Batsuits spillet har er super sjovt. Hver har en særlig kvalitet, som gift og ballistiske modstand, mens forbedre statistik som sundhed og skader. Du kan optjene point til at købe de Batsuits, eller hvis du har en Warner Brothers ID, kan du få den røde Son trop gratis.

Jeg giver dette spil fire og en halv stjerner. Mens dette spil ville være en total fem stjerner, det faktum, at er en "Freemium" model spil ruiner det. Det forhindrer nogle af de Batsuits fra at blive købt, som er en lille lidt af en nedern for mig. Men de andre aspekter af spillet gør det en stor samle op for på farten gamer. Du kan få dette spil gratis på App Store, men der er in-app køb
Final Bedømmelse:.