Spil Guider > moblie spil > omfattende > Wild Stjerne anmeldelse

Wild Stjerne anmeldelse

Det er blevet stadig vanskeligere for online rollespil, endsige nye egenskaber til at bryde ud efter et spil har domineret kritisk og Kommercielt i 10 år i træk. Efter de højt profilerede svigt i Star Wars: The Old Republic og The Elder Scrolls Online er det forståeligt, at henvende sig til enhver nyt spil med forsigtighed, især med den ene bag urimelig markedsføring hype. Wildstar er et spil, der er udviklet af karabin, der består af personer, der deltager i World of Warcraft, selv omfatter talent fra Valve og kærligt husket City of Heroes. Wildstar eksistens har været kendt i et par år nu, og efter de førnævnte dybe svigt nærmer det med forsigtighed ville kun være smart ting at gøre.

Wildstar åbner ved at kaste forsigtighed til vinden og bryder generiske MMORPG troper gennem Introduktion tante og løsere gameplay mekanik. Hoppe ind Wildstar for første gang, selv som en erfaren veteran af genren vil føles som en ny oplevelse på grund af mangel på enkelt mål skader og Udveksling det for en fast kegle af angreb, der ændrer afhængigt af, hvad sandsynligheden spilleren vælger at bruge . Effektivt hver eneste angreb i dette spil er en AOE, med ikke sådan noget som en auto-angreb. I konceptet er det en besværlig idé, der kun ville føre til kaos, men i praksis finder en måde at arbejde perfekt. På grund af timing og separate funktioner af hver sandsynlighed på ens rådighed, sikrer den, at de fleste evner ikke virker på samme måde. Dette efterlader følelsen af ​​hver handling spilleren tager at være frisk og følelsen aldrig rigtig går væk, som du forlod Leg med placeringen af ​​en trussel, og hvordan man kan føre til effektive combos. Der er lagt vægt på venlighed Sigter dygtighed snarere end gentagelser, og det hjælper at holde tingene fra at føle mekanisk af natur. Der er stadig et behov for rotation, men at klare sig godt i Wildstar det tager mere end at kende de rigtige knapper at trykke på og på hvad, og det hele strømme overraskende godt.

Ved siden af ​​de moderniseret PvE mekanik er certainement erhverv en spiller Kan tage som tilbydes ved skabelsen af ​​deres karakter, der spænder fra Soldiers, videnskabsmænd, Explorers og Settlers. The Soldiers themeselves er de typiske bedrift områder teststoffer og gratis venlige NPC'ere og tilbyder sig som den mest generiske og velkendte løsning. Forskere udforske lore og miljøer i verden, allo fløj en, der var specielt interesseret i historien om Wildstar en professionel til at tilfredsstille deres kuriositeter. Explorers klatre opholder og nå svære at finde områder på et kort og Settlers hjælpe themeselves og andre spillere med buffs, leverandører og flyvende waypoints til andre områder afhængigt af hvor knudepunkterne ligger. Disse separate quests ofre Evnen til at bryde op monotoni søgende med silke opgaver, der belønner kosmetisk panser, titler, og endnu vigtigere specificerede evner, mand kæmper fjender Lettere i verden.

Enemy NPC'ere får unikke evner, der udvider på den generiske auto-angreb spilleren karakter Indtil det eller spilleren dør. Selvfølgelig eksisterer auto-angreb stadig, men NPC'ere kaster ind særlige evner med potentiale til at gøre stor skade, selvom det er en ydmyg dyr eller overfladisk. Hvis en spiller Forsøg det afprøvede og sande tanking og spanking, som indebærer stående i en stationær sted og holde et monster opmærksomhed, vil de hurtigt blive overvældet af specielle angreb thatcould dræber dem. Spillet giver mulighed for mange af disse angreb skal smuttede gennem rullende til siden eller blot løbe væk, hvilket igen skaber ansvarlighed i form af et dødsfald. I et fangehul scenarie, er de fleste dødsfald ikke er forårsaget af en anden spiller, men i stedet sine egne fejl. Det bliver svært at bestanden egne mangler som en spiller på healeren eller tank Når Mekanikken i kampene er så freeform. Den afhængighed af bevægelse kan føre til kaos, Hvilke Wildstar svælger i.

Dette kaos kan føre til forvirring til Dem, der ikke praktiseres i Den Mekanik of Wildstar, som indebærer smide eventuelle forudfattede MMO ideer ud af en høj bygning og tackle enhver og alle mål med et åbent sind. Ændring af centrale begreber i et spil fra begyndelsen efter så mange mennesker brugt over et årti med sæt mønstre og mekanikere kan skurrende i det mindste og frustrerende på sit værste. Wildstar overpris Krav spilleren betaler altid opmærksom Uanset situationen, Som vil skuffe mange på udkig efter en hjernedød boltre gennem en smuk landskab, men ofrer en indbydende udfordring for dem er villige til at lære.

De landskaber og figurer er faktisk smuk, med hver zone bliver vildt forskellige fra hinanden med hensyn til farve og miljø. Det eneste, som forbliver en konstant gennem hele planeten er meget tegneserieagtige artstyle der ledsager den. Dette spil tager tegneserieagtige til en vildt andet niveau Hvilket vil tjene til at slukke De leder efter en alvorlig baggrund, selvom artstyle i Wildstar er den bedste ting går for det til side fra de faktiske gameplay mekanik. Hver race, køn og klasse ser forskellige fra hinanden, med Carbine selv styre at gøre deres Elves og Orcs ser nyt og spændende. Mennesker, typisk korte til en kedelig løb i fantasy-titler, Administrer at har bliver sjovt at interagere med og spille som, med Dominion Mennesker bliver snooty næsten-Star Wars Imperial og deres Exile counter-parts bliver hillbillies i rummet med højteknologiske våben. De Exiles og Dominion som fraktioner fra kampen så godt med The Dominion viser en sofistikeret, høj klasse byen mens Exiles bebor en ruin og ghetto. Byerne alene fortæller historien om, hvem der repræsenterer hvad, og det er meget sjældent artstyle Det alene kan fortælle den overordnede fortælling kan fortælles fra strukturer og byer alene, det er når du knowthat det er specielt.

< p> historien fortæller historien om begge fraktioner føler krænket af den anden, hvilket fører til konflikt mellem de to parter. Hvad Wildstar gør for at tilføje et twist til formlen, is stick tungen så langt ind i sin kind, at det bliver lodged og umulige at fjerne, ikke at Carbine ønsker at fjerne det i første omgang. Spillet næsten aldrig tager sig selv alt for alvorligt, selv de onde undertoner i Dominion udgangspunkter områder er fremhævet med komisk overdrevne stereotyper af Exile racer og formår at lette stemningen på genopdragelse bliver doneret i deres skib med latterlige videnskabelige eksperimenter køres af en lille lodden skabning i en labcoat. Historien selv har en fortæller, der leverer information om centrale områder i zoner med en stemme, der ikke ville lyde ud af sted overdubbed på monster truck begivenheder reklamer. Denne fortælleren overpris Kommentarer til opjustering, langs linjer om, hvordan "universet lige fået mere awesome." Det hjælper søm ned munter karakter af spillets miljøer og historie.

En af de mere Forventede funktioner Wild stjerne er afspilleren boliger, som indebærer at dekorere et stykke jord, der er udpeget som din egen med ingen uden input på player poster. Typisk omfatter dette forudbestemte sæt stykker for hjem og jord, som Carbine gør providesprofessional, selvom det ikke giver samerne sætter jorden til tilbehør. Tilbehøret kan man få gennem spilverden enten ved crafting eller kampene er fuldt tilpasses til en absurd grad. Hvis spilleren ønsker en lille tabel med unger på størrelse med et menneske, det er gennemførligt gennem tilpasselig skalering og rotation af elementer. Hvis ens privilegium er at lave en by-the-bøger hjem med en omhu farverigt udsmykket indendørs område Hadith, der er tilladt, men hvis en anden ønskede at gå alt ud skøre og gøre en park for hoverboards det er gennemførligt gennem tålmodighed. Huset var ikke blot et tidsmæssigt funktion til at mætte en spillers trang til at have noget af deres egne i privat, er der crafting stationer, levering noder, og bonusser man kan få i deres eget stykke jord. Der er belønninger til at have et hjem gennem bonus hvilede erfaring, eller endda forstærket erfaring og penge gennem PvP, crafting, eller PvE. Alt om spilleren boliger blev doneret œthe, og Carbine Giver den mest dybde for det ud af enhver MMO på markedet i dag, er det overraskende nemt at synke i timen dekoration land.

Bortset fra PvE indhold Wildstar ofre op mere ligetil PvP spilmodes med typiske slagmarker i 10v10 sort og arenaer, som er både vurderet og uklassificeret. De faktiske slagmarker er unikke, da de er små tweaks til den typiske Capture the Flag og Kontrol punkt gametypes. For eksempel Wild Stars version af fange flaget er erstattet med en én-flag capture idé med randomiserede positionering nær midten af ​​kortet Hvilke holdene skal gribe og montere på deres vægge, med maksimalt fem. Oven i at indfange tilfældigt gydende flag holdene får lov Evnen til at stjæle fjendens flag, som hjælper løse MMO problemer med den manglende forsvar i slagmarker. Så længe man holder sig til de flag tingene vil gå glat var den tidligere fastlagte strategi, med forsvaret bliver kastet til vejkanten Fordi hvorfor gider hvis alle, der venter forsvareren er en 10v1 nedrivning. Slagsmål fandt sted i midten af ​​kortet, hvor det vindende hold ville fortsætte med at fange flaget. Have ikke kun en middleware flag gydning med skiftende mellemrum Betyder skal indhentes Denne balance mellem at angribe og forsvare, med nogle angribere endda gå efter fjendens flag i deres base for at stjæle. Disse slagmarker straffe ikke kun det ene spor tænkning men opfordrer tænker entydigt afhængigt af situationen af ​​kampen og hvilke ressourcer til allo kat hvor. Den særligt interessant PvP funktion i Wild Star er Warplots, en build-din-egen-basen slutspil contentthat funktioner 40v40 kampe mellem andre ordener og deres egne baser. Selve game mode fungerer meget ligesom spilleren hus med emner, der Erhvervet i verden, der kan føjes til ens Warplot, men med konsekvenser. Hvis man skulle tabe en kamp Warplot Deres eget land ville blive ødelagt, tvinger dem til at genopbygge. Det tilføjer spænding til kampene på toppen af ​​Tilføjelse et unikt twist til PvP konventioner som generelt forbliver statisk.

Alt om Wildstar blev lavet med omhu, og en trang til at bryde typiske MMORPG konventioner. I havet af alvorlige og grynet historier og omgivelser, Wildstar kommer ud med en morsom, farverig historie og verden byder tegneserieagtige figurer og latterlige Omstændigheder. Hvor de fleste MMO'er tilbyder typisk mekanisk rotation for magi og angriber Wildstar gør alt en AOE og gør slagsmål kaotisk og flyder. Det lyder ud som et spil, der sætter sig for at forråde og bede det modsatte af hver MMORPG der er kommet ud i det seneste årti, og lykkes. Carbine skabt et spil, der er fuld af overraskelser fra åbningen filmisk, og brød enhver og alle forventningerne på det i en skadefro Manner. Efter utallige skuffende MMORPG lanceringer og spil, er det næsten almindeligt at henvende sig til en nyt spil med forsigtighed, med forventningerne Sænkning witheach mislykkedes løfte. I sidste ende, er det trøstende et spil, der kan gøres der hæver standarden på en genre, og gør det på sin egen måde. Wildstar står som et spil med nogen reel sammenligning ved siden af, og denne skribent ville før klude det ved siden af ​​spil som Ratchet & amp; Clank snarere end enhver moderne MMO hvis kun for det er charmerende grafik og sjov historie. Ikke alene har Carbine Formår at gøre en fantastisk titel, det lykkedes at lave en forslidt genre frisk igen, og forhåbentlig sætter scenen for spil, især online rollespil for fremtiden at få lidt sindssyg med ideer og gå til brød. Selv hvis det ikke lykkes, er det mere interessant end at se endnu en World of Warcraft klon
Final bedømmelse:.