Spil Guider > moblie spil > omfattende > Sneezies - App Anmeldelser til iPhone, iPad spil

Sneezies - App Anmeldelser til iPhone, iPad spil

Sneezies Lite (gratis) er en iPhone App, der er en underholdende, originale spil. Det er sjovt at spille, og har stor grafik og musik, men kan beherskes efter kun at spille et par runder. Selv om det er underholdende, samlet, jeg ville kun give det tre ud af fem stjerner.
For at spille Sneezies Lite, bobler, der indeholder Sneezies flyder hen over skærmen. Målet med spillet er at redde så mange Sneezies som du kan i én omgang. For at gøre en tur du trykker en af ​​boblerne. Aflytning boblen udgivelser nysen pulver og forårsager boblen til at briste. Den sneezie der var inde i boblen flyder til sikkerhed, mens hans nys forårsager en kædereaktion, der forårsager andre bobler til at briste. Hvert niveau du kun har én tur til at frigive nysen pulver og få så mange Sneezies som du kan for sikkerheden. For hvert niveau er der et mål mængde Sneezies, du skal spare for at gå videre til det næste niveau. For eksempel, på et niveau, du er nødt til at få 4 ud af 9 Sneezies til sikkerhed, eller 21 ud af 30, osv Det får vanskelig, fordi du nødt til at vælge en sneezie der er tæt på andre Sneezies så det vil udløse en kædereaktion . Hvis du undlader at nå målet mængde Sneezies sparede du er i stand til at gentage det niveau igen. Antallet af Sneezies du gemmer tilføjer op med hvert niveau, indtil udgangen af ​​niveau seks. Dette nummer er din endelige score.
Hvis jeg var i stand til at vælge noget, der ville gøre den app bedre vil jeg sige at tilføje flere baggrunde, og måske forskellige udfordringer at gå videre til udover bare spare et minimum af Sneezies . For eksempel ville det være rart at have et niveau, hvor du er nødt til at gemme de Sneezies der er over land kun og ikke over vand. Eller har nogle andre typer af udfordringer, ligesom du kun kan spare et bestemt antal Sneezies, og hvis du har gemt mere end at du ville have til at gentage det niveau. Som er, efter et stykke tid spillet bliver en smule ensformigt, og jeg vil hurtigt gå videre til noget andet. Også kvaliteten af ​​vejledningen var gennemsnitligt. Jeg var nødt til at spille det igennem et par gange, før jeg indså, hvad målet med spillet faktisk var.
Der er en betalt og en lite version af denne app. Den lite version kommer kun med seks niveauer og et par forskellige baggrunde. Den betalte version kommer med 45 niveauer i Classic-tilstand og 15 i challenge mode. Den lite version har muligheder til e-mail high scores, eller til at blive en fan på Facebook.
Denne app kan være bedre for yngre aldersgrupper, måske 10-12 årige børn. Det ville også hjælpe børnene lære at strategize at kunne opfylde målene og gå videre til det næste niveau.
Der var store grafik i dette spil. De baggrunde er meget fredeligt og roligt, samt musikken. Det ser ikke teatralsk, men meget klassiske.
Samlet, jeg ville sige, at dette er et godt spil for børn, men ikke nødvendigvis for voksne. Det er en meget afslappende spil, og morsomt at spille, men kan få ensformigt og kedeligt efter et stykke tid.