Spil Guider > moblie spil > omfattende > Alto Adventure Snyd, Anmeldelse & amp; Tips - AppGameCheats.com

Alto Adventure Snyd, Anmeldelse & amp; Tips - AppGameCheats.com

Alto Adventure Snyder, Anmeldelse & Tips

Begrebet den endeløse runner er en, der er blevet gjort, godt, uendelige; Alto Adventure er en anden af ​​disse spil. I Alto Eventyr, vil du rejse ned et bjerg på dit snowboard, du vil gøre vanvittige spring, gøre alt, hvad du kan for at undgå nogle irriterende forhindringer og indsamle nogle mønter for din indsats.

ideen med den endeløse runner i sneen er blevet gjort ganske godt i de tidligere spil som Ski Safari, uanset om Alto stakke op mod denne klassiker er et andet spørgsmål selv. Alto Adventure afgjort har sine uoverensstemmelser med sin smukke grafisk design og fordybende gameplay.

Afspilleren går gennem spillet ved at trykke på for at hoppe over forhindringer, der udfører vanvittige fantastiske tricks og slibning. Som du gøre din vej ned ad bjerget, vil du komme på tværs af forskellige power ups og mønter, som du kan bruge til at låse op for særlige permanente boosts. Spillet i sig selv er ikke overdrevent dekorativ og ikke har et væld af ekstra funktioner, at det ikke har brug for, er det simpelt og bruger hvad det har perfekt, dette igen forlade spillet føler ikke som et bundt af nerver og stress, men i stedet du faktisk nyde en slags fred spille dette spil.

Alto eventyr i øjeblikket kører version 1.0.0, hvilket betyder, at dette er den allerførste udgave tilføjet til app store, så hvis du gør tilfældigvis kommer på tværs af eventuelle fejl i spillet, skal du ikke bekymre dig om det og bare rapportere, hvad du har set via Facebook, Twitter eller via e-mail, vil udviklerne sætte pris på dette, da de altid arbejder på fejlrettelser. Spillet kræver din enhed til at køre som mindst iOS-version 7.0 eller nyere, så desværre, vil du ikke være i stand til at køre spillet på ældre enheder. I øjeblikket Alto eventyr er kun tilgængelig til at spille i engelsk, men som opmærksomhed for spillet vokser på verdensplan, jeg har ingen tvivl om, at i vil blive tilføjet vildt støtte til andre sprog, heldigvis er der ikke en hel masse tekst i spil, så forstå, hvordan man spiller spillet er ret nemt, så hvis du stadig ønsker at tjekke spillet, men du ikke forstår engelsk, kan du stadig tjekke spillet. Den app er tilgængelig til at købe fra app store for den lave pris på $ 1,99. Spillet har en fantastisk fire og en halv stjerne rating og har modtaget lysende anmeldelser fra både kritikere og casual gamere ens.

Normalt ville jeg tale om i app køb, du kan købe her, men lo og beskue, dette spillet faktisk ikke har nogen i app køb for dig at købe! Jeg faktisk fundet dette at være en virkelig forfriskende forandring betragtning af mængden af ​​ting, der skubbes på os hver dag fra apps, vi bruger på daglig basis. Der er stadig en valuta-system i spillet, hvor du indsamle de mønter, der er spredt langs bjergsiden; disse mønter kan bruges til at opgradere dine fyre særlige formåen og sådanne. Jeg er faktisk virkelig imponeret med ræsonnementet af udviklere i deres beslutning om i app køb, skaberen Ryan Cash og medskaber Jordan Rosenberg faktisk anses gør spillet et gratis spil med i app køb, men de følte ligesom dette tog væk fra ægtheden af ​​spil. De ønskede at tage spillet tilbage til sine gaming rødder, hvor du ville bare købe et spil og spille det uden at blive pestered til at købe ekstra indhold eller valuta, som i sidste ende ville skrumpe din oplevelse af virkelig at spille spillet. Opholder tro mod det spil er virkelig er utrolig beundringsværdig selv skære ud penge at gøre potentiale er et meget risikabelt træk for dem; heldigvis, har spillet været utrolig populær og var landet sig i en primo top ti stedet af de øverste betalt apps på app store

Alto eventyr Snyd & amp.; Tips

Fra min omfattende søgning på internettet, der synes at være en række arbejdsgrupper hacks lagt ud på velrenommerede hacking sites for dette spil, disse hacks lover ubegrænset mønter og evnen til at købe og opgradere alt på en gang. Personligt føler jeg, at hacking dette spil ville være at gøre en bjørnetjeneste til det, men hver deres egne. Hvis du er den slags person, der ønsker at spille dette spil hack gratis, tage et kig på mine tips og tricks, og du vil være makulering pulver og fange lamaer på ingen tid.

Først og fremmest, det bedste ting at gøre i spillet er at holde dit fokus på dine mål, på hvert niveau du kører igennem, vil du opdage, at du har tre mål for at opfylde for at gå videre til det næste niveau, skal nogle mål være afsluttet i et enkelt løb, mens andre kan være afsluttet i løbet af et tidsrum af flere kørsler. Mens det kan synes lettere at bare fokusere på et enkelt mål, vil jeg råde forsøger at fokusere på to mål på et tidspunkt, især hvis de er dem, du kan nemt komplet i én køre. Du bør undgå formål at opfylde mønt mål og særlige flytte mål sammen som nogle gange, der opfylder de særlige træk vil tvinge dig til at gå glip af et godt tilbud af mønter. Mål, du skal prøve at fuldføre sammen er slibning, lama indsamling, skræmmer fugle, rejser skov, mønt indsamling og regnvejr mål som disse er forholdsvis let at gennemføre sammen. Du kan også prøve at udfylde point mål og backflip mål sammen, men du skal være forsigtig, hvis du forsøger at gøre fuldføre disse sammen, som du er nødt til at sørge for, at du er i stand til at ramme din pointe mål før Crash efter et mislykket backflip .

Når du begynder dit løb, vil du bemærke, at du kan se dine nuværende mål i begyndelsen, hvis du bliver usikker på, hvad dine mål er, kan du altid holde pause i spil til en anden og dine mål vil blive vist på pause menuen. Når du har opnået en af ​​dine mål, vil en meddelelse blinker på skærmen fortæller dig, at du har gennemført et mål.

Hvis du er bekymret for, at du ikke er virkelig går hurtigt nok og dit løb går ved temmelig langsomt, for at få fart, så prøv at trække off et par specielle træk som disse vil øge din hastighed. Så hvis du ved, at der er en kløft eller cliff kommer op, kan du ønsker at øge din hastighed lidt for at rejse gennem luften yderligere, på denne måde, er du mere tilbøjelige til at gøre det på tværs af sikkert og ikke dø.

som du spille mere af spillet og er i stand til at rejse længere, vil du bemærke, at du vil begynde at blive antastet af ældre, det vigtigste, når det kommer til disse fyre jeg at løbe dem for enhver pris fordi hvis de ender med at komme for tæt på dig, får du ramt og bankede fra dit bord og er nødt til at starte forfra. For at komme foran dem, som jeg sagde før, bruge dine tricks og male til at fremskynde, men hvis du ikke er et sted, hvor en af ​​disse muligheder er doable, blot hoppe lidt bør hjælpe dig ud. Til sidst, vil du nå en kløft eller klippe, med succes rydde dette vil tillade dig at miste ender for god, men husk, der vil være mere, jo længere du rejser.

Når tjene mønter, den største fordel du selv kan gøre, er at gemme dem, indtil du har råd til en wingsuit som koster syv tusinde fem hundrede mønter. Hvis du får virkelig ind i spillet, skal dette temmelig let gjort for dig, og du vil have, at wingsuit efter ca. to dage værd af spilletid. Du vil helt sikkert brug for wingsuit med den tid, du er på niveau enogtredive da disse har wingsuit relaterede mål, så sørg for at have en af ​​da. Når du har ramt 7500 mønt mærke, gå over til værkstedet og købe det.

Enhver tid, at du har en mønt indsamling mål, det bedste, du kan gøre det at bruge en mønt magnet til at tiltrække så mange mønter, som du overhovedet kan uden faktisk at forsøge at få dem, mens gør disse mål, bør du undgå at gøre enhver slibning hvis du kan gøre.

Medmindre du er flyver over en klippe eller slugt, vil du opdage, at de fleste af de tilgængelige magt ups vil blive placeret på sne-niveau eller i luften, hvor du nødt til at trække nogle fiks stunt. Jeg f du finder dig selv behøver en opstart, kigge ud specifikt i disse områder.

Når du har købt wingsuit, skal du rent faktisk oplade det op først, før du er i stand til at gøre brug af det . For at oplade din wingsuit skal du sikre, at du lander masser af trick og specielle bevægelser, vil disse give din tørklæde til at vokse, når din tørklæde er lang nok og glødende hvid, vil du se en wingsuit knap dukker op, aktivere wingsuit og du vil være i stand til at flyve. Hvis du gør, hvad du normalt ville gøre, når trækker fra et backflip, vil du bemærke, at du ender loop de looping i luften, hvilket er et alvorligt virkelig fantastisk ting at se, hvis du flyver til en slibning område efter at trække off løkken de loop, vil du kæde de to tricks sammen og ender med at gøre måde flere point.

anden virkelig vigtig ting, du skal huske på, når man spiller dette spil er, at du har brug for at koncentrere sig om timing dine hopper perfekt og styre din hastighed satser. Du vil med tiden komme på tværs af en temmelig bred kløft, som du finder du aldrig helt i stand til at klare, hvis du kan klare det så awesome, men hvis ikke, er det tid at du lærte at springe. Før din hoppe, arbejde på at opbygge din hastighed med tricks og specielle bevægelser, hvis du ikke går hurtigt nok, vil du helt mislykkes og hvis du går for hurtigt, vil du rydde slugt, men ender bryder på dit hoved, når du nå den anden side, så virkelig, du har brug for at arbejde på at finde ud af den perfekte hastighed og hoppe timing som begge lige bidrage til du gør det på tværs. Jumping kræver ikke opladning eller noget, så bare trykke på skærmen vil gøre dig hoppe, for et par af dine kørsler, kan du bare bruge dem øve din hoppe timing og hastighed, skal du ikke bekymre dig om du mål for disse som en gang du har fået den praksis ned, vil du være i stand til at ramme disse mål ganske nemt.

kom længere ind i spillet vil tillade dig at låse op for flere af Alto ledsagere, som du er i stand til at spille som, hvis du ønsker ; hver anden karakter har forskellige færdigheder, som du kan drage fordel af at ramme dine mål hurtigere. Visse mål kan også kræve brug af bestemte tegn, så sørg for at du bruger den rette karakter for niveauet.

Når du har fået dig hoppe timing ned, eksperimentere lidt med hvad du kan gøre. En perfekt timet hop kan tillade dig at hoppe ud af klipperne i stedet smadre ind i dem, hvis du har timet det helt rigtige, vil du ende med at blive lanceret højt op i luften, drage fordel af din midlertidige luftbårne status ved at trække off tricks som du falder, vil dette også hjælpe med din landing. Hvis du støder på den tredobbelte flip mål og har problemer med at udfylde den, kan du prøve en rock bounce at give det ekstra bot af højde, som du har brug for.

Hvis du nyder at bruge den specielle sten breaking trick, ikke at få alt for vant til det eller for afhængig af det som rock breaking boom kan være alvorligt uforudsigelig, kan et boom ende meget pludseligt og lige som du er ved at køre ind i en klippe, så hvis du vil bruge bommen, bare sørg for, at du rent faktisk har tid til at smadre, at klippe før bommen aftager. Hvis du går gennem skoven, og du ønsker at bruge et boom, ikke. Dette er bogstaveligt talt det værste sted for du overhovedet at bruge det som du ikke rigtig kan se så godt, der er ingen mening at spilde dem.

Sammen med den typiske backflip, kan du også pull off nogle andre fantastiske tricks i spillet. Nogle af disse visse særlige tricks der kræves for mål senere i spillet, for eksempel kysse den skinner trick, som kan udfyldes, hvis du lander på slutningen af ​​en grind wire. Hvis du pull off et backflip, hvor dit hoved ender med at få virkelig tæt på jorden, vil du pull off en særlig nærhed flip, der giver dig et par ekstra point. Du kan også trække på disse fra, hvis du har en særlig hover fjer, bare sørg for, at du ikke ved et uheld ned, da dette er en af ​​de svære dem, der kan ende med at dræbe dig en masse tid.
< h2> Alto eventyr anmeldelse

efter at have spillet spillet i temmelig lang tid, var jeg tilbage med ønsket om at bare skrumpe mig ned og gå og leve i Alto smukke verden, også jeg ønsker at finde nogle tabte lamaer, nyd skønhed som jeg snowboard ned en perfekt udformet bjerg. Slå dette spil off er en meget mærkelig fornemmelse, fordi du bare ende med at føle sig som dit liv er så kaotisk i forhold til den forsimplede liv Alto.

Jeg kan ærligt sige, at Alto eventyr er en af ​​de bedre endeløse løbere jeg nogensinde har stødt på app store. Det er simpelt, men alligevel fyldt til randen med ting at gøre, det endnu har den ekstra bonus af konkurrencen ved hjælp af spillet center.Alto Adventure er blot et af de spil, du skal spille igennem til virkelig at forstå den hype, denne perfekte dreamscape i digital form gennemsyrer dig med en følelse af ro og afklarethed. Sikker på at du kan se på spillet og og sige "åh, det er bare en anden endeløs runner .." men virkelig, du ikke forstår, at fuld effekt, at dette spil kan have på dig, indtil du rent faktisk komme ind i det og spille det.

Alt om dette spil er pristinely designet, fra de geometriske landskaber til de diskrete lydeffekter. Der er intet prangende eller over toppen om dette spil, spille gennem denne ene er faktisk ret fredeligt, på en måde er det et af de spil, der er virkelig bare give dine hænder noget at gøre, mens du får tabt i tanker. Hver valg, du foretager i dette spil er afgørende, da for stor et spring kunne gøre du ender landing på hovedet og for lille et spring kan gøre dig falde ned i en kløft. Hvis du er den slags, der bare ønsker at dræbe et par minutter af tid, er dette absolut et spil for dig.

Du kan udvikle en længsel efter at yderligere at udforske Alto verden, du ' ll ønsker at smide at snowboard ned, kaste et par gulerødder til de luskede lamaer og bare gå ud den anden vej, fordi din menneskelige nysgerrighed er at få det bedre af dig. Denne verden, der er ikke engang rigtig føles bare så fredelige og surrealistisk, du måske ikke ønsker at stoppe med at spille

Vurderinger

Artwork:. Jeg giver Alto eventyr en 10/10 for sin kunst. Kunstværket i Alto eventyr er meget smukt udført, er det ikke prangende eller over toppen på alle, det er meget simpelt, og det er det, hjælper med at holde følelsen af ​​fred og ro i game.Music og SFX: Jeg giver spillet en 10/10 for sin musik og SFX. Enkel. Det er alt, jeg kan ærligt sige om musik og lydeffekter i dette spil. Opholder sig tro mod tanken om fred, som dette spil synes at være skabt på, lydeffekterne er ikke utiltalende som de er i mange lignende spil, det virkelig bidrager til en smidig fornemmelse af spillet.

Story og originalitet : jeg giver spillet en 9/10 for historie og originalitet. Jeg har overvejende positive følelser på historien og originalitet i dette spil, tanken om at løbe ned et bjerg efter lamaer er en meget sjov og oprindelige. Den ene lille faktum, at der er givet til os underligt giver en stor følelse af flow og historie, selvom du baserer en hel historie fra en lille ting, som du har set i spillet - du jagter efter dine undslupne lamaer - du don ' t føler som om den har brug for noget ekstra for virkelig skubbe historien fremad. Mens ideen om den endeløse runner er ikke ligefrem en ny, Alto eventyr afgjort bringer en masse nye funktioner til bordet, som er en kendsgerning, at jeg virkelig kan sætte pris på. Hvis du ikke vil bringe noget nyt til en genre, behøver du ikke fortjener at gøre et spil

Generelt Gameplay:. Jeg giver spillet en 9/10 for sin generelle gameplay. For en første version af et spil, faktisk denne ene overraskede mig. Du forventer, at der i det mindste et par bugs i en nyligt udgivet spil, men for at være helt ærlig, jeg kunne ikke finde noget, jeg kunne faktisk defekt i dette spil, og det kører sindssygt glat.

Afhængigheds- : jeg giver spillet en 10/10 for sin vanedannende. Spillet er i konstant forandring op hvilke mål du skal udfylde i det nye niveau du spiller igennem, for hvis dette gameplayet synes ikke at blive kedeligt på trods af, at du virkelig gøre det samme igen og igen, det bare ikke lyst til det. De nye mål får mere og mere udfordrende, så de er konstant presser dig fremad i spillet. Fordi der er en konstant spærreild af nye ting, der skal gøres, du bare holde spille spillet uden at få borede, den fredelige atmosfære betyder også, at du ikke får frustrerede over spillet enten, du bare ender med at sige "Åh ja, det er okay, jeg ved, hvor jeg gik galt, lad os prøve igen ". Der skulle bare være flere spil som denne på markedet.

Samlet, jeg bedømme Alto eventyr med en 9/10. Næsten perfekt.