Spil Guider > moblie spil > omfattende > Big Business Deluxe Hack for Medvirkende og Mønter & amp; Review - AppGameCheats.com

Big Business Deluxe Hack for Medvirkende og Mønter & amp; Review - AppGameCheats.com

Big Business Deluxe Hack for Medvirkende og Mønter Anmeldelse

Big Business Deluxe er en anden type spil og kan virkelig kun opsummeres som en by-bygning spil med mange aspekter, der er fælles for det mobile gaming markedet. Big Business Deluxe er efterfølgeren til en Facebook-spil, Big Business, der formåede at gøre sin vej ind i den mobile gaming markedet uden problemer, herunder på Android og iOS. Hvis du har spillet efterfølgeren så er dette spil vil være langt mere bekendt for dig. For dem der ikke ved om dette spil så har du lidt at ingen problemer med at finde ud af, hvordan man spiller på grund af den lave indlæringskurve efter du komme forbi UI og noisiness af spillet. Spillet fokuserer på at du behøver at bygge nye strukturer under opgradering dem du har nu. Betragtninger en masse spil har et system, alt hvad du skal gøre, er at klikke på noget og tjene penge dette spil tager mange forskellige aspekter i betragtning.

For at tjene penge hurtigere du bliver nødt til at opgradere pakhuse, lastbiler, og de ting, der producerer det produkt, du forsøger at sælge. Det tager væk den blinde klikke og straks tjene penge, at spil som Farmville. Denne side af spillet gør det lidt sværere at tjene flere penge til tider, men det holder dig spille spillet for at tjene så meget som du kan. Opnåelse penge gennem hele produktionen vil tillade dig at opgradere bygninger, du har og låse dem, der tidligere var utilgængelige. Du vil finde dig selv at løbe tør for plads hurtigt nok, og du vil blive glædeligt overrasket over, at du næsten uendeligt kan udvide din meget at passe mere ejendom. Udvide din masse vil lade dig finde belønninger ved at færdiggøre quests, finde nye bygninger i almindelighed, eller en række andre belønninger, du kan få. Bare sørg for at holde dine penge spredt ud og ikke alle i én ting. Du har brug for alle aspekter af din by at være omkring det samme niveau, så det ødelægger gnidningsløst og effektivt.

Jeg kan ikke bebrejde spillet, men UI er frygtelig svært at navigere på min første tid på at spille. Flere forskellige menuer med flere forskellige muligheder oversvømme din skærm, når du forsøger at se på de forskellige bygninger. Små ikoner spredt langs bunden af ​​skærmen gør, at hele spillet lidt forvirrende til nye spillere. Desværre nok tutorial giver dig ikke meget at arbejde med, og det efterlader dig følelsen lidt håbløs efter at være droppet ind i spillet tilfældigt. Bare holde spille selv, spillet bliver lettere og lære om spillet gør alle de tilfældigt placeret ikoner lidt lettere at forstå. Læs igennem til bygninger beskrivelser for at få en bedre idé om, hvad de tilbyder dig og træffe informerede beslutninger i almindelighed. Spillet føles ganske givende i almindelighed og det gør forlade du ønsker at spille mere end du måske forestiller dig fra en mobil spil som dette. Det gør et bedre stykke arbejde end de fleste city-sim som spil har tendens til at gøre, og jeg synes, at forfriskende.

Freemium er et spil, der er kastet rundt i mobile gaming markedet en masse, og det betyder blot, at spillet er gratis at spille, men det har aspekter inden det, at du skal betale for. I app køb ikke er for stor en aftale i dette spil og det er sådan det skal være i de fleste spil som dette. Der er to typer af valuta, som du kan købe med det virkelige liv penge, og de begge har forskellige anvendelser i spillet. Mønter vænne til at købe strukturer og de kan være tjent uden at skulle betale for dem overhovedet. Du kan oprette bygninger, opgradere tingene, og tage ned noget, du måske ikke ønsker.

Medvirkende er den anden af ​​de to valutaer. Credits, ligesom mønter, kan bruges som valuta til tider, men de er hovedsageligt bruges til at springe ventetiden tid til at opgradere bygninger og fremskynde næsten noget, du vil. I modsætning til de fleste spil Big Business Deluxe har endnu ikke tvinge en annonce for at købe disse kreditter eller mønter heller ikke gøre et forsøg på at narre dig til at købe dem. De håndterer den IAP'er, i app køb, meget godt og jeg hylder dem for ikke at tvinge ting på deres spillere.

Grafikken, fra en afstand er helt rart og synes ligesom de er gjort ganske godt for den mobile platform standard. Men grafikken få lidt fuzzy eller mindre skarp, når du zoomer ind i nogen af ​​de strukturer og det er noget, der synes mindre, men faktisk bugs mig, når det kommer til et spil, der har så meget går for det. De spil grafik og UI er beslægtet med Farmville eller andre Facebook spil, fordi det er, hvor det hele startede. Generelt de gør et godt stykke arbejde, og der er ikke meget for mig at klage over, når det kommer til grafikken med undtagelse af uskarphed.

Big Business Deluxe Hack for Medvirkende og Mønter

Hvis du har det sjovt at spille Big Business Deluxe, kan du opleve, at du virkelig har brug for kreditter og mønter til at gøre opgraderinger og få nye elementer til brug i spillet. De kreditter og mønter er tilgængelige i App Store, men det koster penge at købe varer gennem in-app køb option. AppGameCheats har besluttet at tilføje et hack værktøj til dette spil, som giver dig mulighed for at få de kreditter og mønter gratis.

Du skal blot se på billedet nedenfor for at se, hvor nemt det gratis værktøj er at bruge, og alt du skal gøre er at skrive i mængden af ​​kreditter og mønter, du vil føje til din konto i indstillingsmenuen.

for startere, downloade Big Business Deluxe hack lige her på vores hjemmeside, og dette bør ikke tage længere end 30 sekunder at gennemføre. Du vil se, at det henter automatisk så godt, og afhængig af din internet hastighed kan tage op til 60 sekunder for at afslutte installationen. Når det er gjort, skal du blot vælge iOS eller Android, og så kan du sætte i kredit- og mønt beløb, du ønsker at tilføje til din Big Business Deluxe spil konto.

Alt du skal gøre på dette punkt er hanen "Start", således at generatoren kan begynde at arbejde, som tager ca. 60 sekunder eller mindre at fuldføre. Du vil derefter være i stand til at åbne op for spil på din enhed, og dine kreditter og mønter vil være blevet tilføjet til din konto allerede. Ved hjælp af denne generator hjælper dig med at få den valuta, du har brug for at gøre opgraderinger og køb i det spil, du har brug for uden at bruge rigtige penge for at komme dertil.

Big Business Deluxe Tips

Ligesom hver spillet fungerer der er en tidsfrist, som du er nødt til at vente, før et job er færdigt. Venter denne gang er lidt irriterende, og det gør spillet føler meget langsom til tider. For at fuldføre denne glitch du kan gå til telefonens indstillinger tid og indstille telefonen dog længe det længste job vil tage dig foran. Indtast den app igen og sørge for alt gik fint, så kan du gå tilbage og nulstille tiden til det rigtige tidspunkt, så du ikke glemmer at gøre det senere. Dette virker også til forfriskende din energi, og det kommer i handy en masse af de gange. Denne glitch er uskadelige og vil ikke såre dig eller noget, at spillet har at byde på.

Der er en venner fane, som du kan klikke på og tilføje personer til din venneliste. Tilføjelse folk vil lade dig besøge deres by og hjælpe dem ud med job. Dette vil øge din sociale rating og folk kan komme til din by for at hjælpe fremskridt de job, du i øjeblikket har kørende eller til at hjælpe dig på en anden måde. Jeg foreslår, at du linker din Facebook og gøre indlæg for at forsøge at få folk til at hjælpe med ting. Det kan få temmelig irriterende at vente hele tiden, og den tid, glitch er en smule irriterende at gøre det så godt. Du kan også skrive på app store side for folk at tilføje dig - der er også en Facebook-side eller to, der beskæftiger sig med mennesker tilføje andre til at hjælpe hinanden, når de kan. Det er noget, en masse af Facebook spil tilføje og jeg kan lide den havn, de gjorde over til mobile spil. Sørg for at bruge denne og så vil du se en masse fremskridt i din by.

Så som nævnt før du kan udvide den jord du ejer og derved kan du finde forskellige bygninger, der er rundown. Du kan genopbygge bygningerne og den måde du har mere egenskab at opgradere og tjene flere penge. Planlæg en sti, du ønsker at afdække og sigter mod at gøre det til en bygning, som du kan beslaglægge. Dette vil give dig masser af plads til at bruge og endda en næsten gratis bygning at ringe til din ejer. Finde skat, gamle bygninger, og endda en større bygning som en lufthavn. Jo flere egenskaber, du har - jo bedre. Du kan opgradere disse og gøre endnu flere penge end før samtidig med at frigøre plads til et væld af nye bygninger.

Big Business Deluxe Anmeldelse

Spillet starter ud og er mere forvirrende end du kan forestille city-sim lignende spil at være. Det bliver langsomt mere let, men indlæringskurven er ikke så slemt som UI og forvirrende gameplay føre dig til at tro. Big Business Deluxe virkelig en retfærdighed til spil i denne genre, og er en af ​​de bedre spil som dette, at jeg har spillet. Cityville er et spil der ligner dette med stor popularitet på Facebook, og jeg har prøvet det før - Big Business Deluxe har det slog, og det er ikke noget, en masse mennesker ville tænke. Spillet sker for at være meget givende og holder dig ønsker at spille selv med den energi baserede system og den tid, du er nødt til at vente på ting, der skal bygges.

Det eneste negative ting, jeg kan sige om dette spil handler om grafikken, der synes at være optimeret til en telefon med mindre specifikationer. Grafikken får fuzzy og synes ligesom de ikke blev gjort så godt som synes ud af sted for et spil som dette. Andre end at spillet har store lyde at føje til gameplayet. Meget beroligende musik spiller som din tomgang i din by. Lydene når du fuldføre eller klik noget er givende og er ikke alt for hårdt på ørerne. Den grafiske fejl er en lille ting til mig, og jeg er sikker på andre har ikke noget imod det, at meget enten at være ærlig. Jeg nitpicking, og det er virkelig, hvad det har at komme ned til, når det gælder om at finde en negativ til dette spil.

Samlet Big Business Deluxe er et fantastisk spil og jeg kan sige er, at du bare nødt til at sætte farten ned og tage din tid, når du begynder at spille i første omgang. Spillet virker forvirrende, og det er på nogle punkter, men du skal være mindre bekymrede fiasko og mere om at lære om spillet. Spillet vil give dig flere timers gameplay inden for de første par dage, du spiller, og så tingene langsomt begynde at få lidt længerevarende, når det kommer til at vente tider. Det føles beslægtet med Clash of Klaner og skulle vente på opgraderinger som du får højere og højere jævnet med jorden. Må ikke bekymre dig om, spillet har masser at byde på, når tingene er ved at blive bygget. Du kan bruge denne tid til at opgradere ting og forhåbentlig finde dig selv stadig nyder spillet så meget, som du gjorde før

Big Business Deluxe ratings

Artwork og SFX:. Det grafik, bortset fra de uskarpe grafik når der zoomes ind, er helt fint og gør mig til at tænke på en Facebook-spil, når jeg tænker over dem. Jeg tror, ​​de passer godt, og det eneste, der skal fastsættes, er grafikken bliver skærpet, når du får upclose til bygningerne. På en anden note, det lyder, at visse ting gør er godt gået, og beroligende musik er virkelig et plus for mig. Det binder det hele sammen, og jeg kan ikke hjælpe, men nyde det visuelle de spil tilbud sammen sine lydeffekter. Samlet spillet er godt gået i disse forhold, og det får en 8/10 i disse to fag

Gameplay:. Spillet starter ud lidt vanskelig, og det virker som om du vil blive forvirret og en smule tabt gennem hele spillet, men det er ikke tilfældet. Det indlæringskurve til dette spil udelukkende er afhængig af du faktisk stikning rundt og tage din tid. Farende at tilfældigt opgradere ting vil få dig ingen steder hurtigt. Jeg føler, at jeg spiller et computerspil, mens du spiller dette spil, og de har formået at passe en hel masse indhold ind i en lille spil for mobilspil. Det føles helt sikkert som en port fra en Facebook-spil, og det er egentlig ikke en dårlig ting, når det kommer til stykket. Der er uendelige mængder af gameplay og timer efter timer kan blive brugt forsøger at perfektionere din by. Jeg vil give det en solid 8/10 for gameplay

Afhængigheds-:. Spillet har et vanedannende føler ligesom Farmville eller ethvert spil som det ville, og det er på grund af de slående ligheder, de har. Jeg føler ligesom de fleste mennesker ville finde sig at komme tilbage mere end én gang om dagen for at spille spillet og tjekke ind på job og tingene opgradering. Big Business Deluxe er helt sikkert vanedannende og jeg har endnu at se, om jeg vil være en af ​​de mennesker, der bliver afhængige af det. Det har helt sikkert replay værdi og alle, der stammer fra dets fantastisk gameplay og belønning system. Big Business Deluxe får en 9/10 for vanedannende.

Samlet Big Business-Deluxe er et fantastisk spil for dem, der gerne city-sim som spil og ikke ønsker at være bundet til en computer. Jeg giver det et samlet 9/10, og det er helt sikkert et spil jeg anbefale.