Spil Guider > moblie spil > omfattende > Contract Killer Cheat for guld, Money, Ammo & amp; Sundhed Plus Review - AppGameCheats.com

Contract Killer Cheat for guld, Money, Ammo & amp; Sundhed Plus Review - AppGameCheats.com

Contract Killer Cheat for guld, Money, Ammo & Health Plus Anmeldelse

Som du lægger sidde på taget af en rød murstensbygning, du kraftigt irettesættelse en cigaret på tagsten, kastede det ind i bunken med hvile. Du har været deroppe i lang tid, venter, og det er endelig tid. Som garvet mand i jakkesæt går ud af diner, du hæve din riffel, magten støtteben på kanten af ​​taget korte væg, som danner en omkreds omkring taget. Når du zoomer ind, holder han walking mod en bil på den anden side af gaden, helt uvidende om, at hans enhver bevægelse spores af en belyst netvasrk, styret af en skjult jæger mænd. Du styrer den sorte prik der staver døden for hver levende bliver fanget under den; langsomt, det flugter med kroppen af ​​tan mand i dragten.

Du udånder. Du klemme på aftrækkeren. Du er en lejemorder.

Contract Killer, den klassisk peg og skyd spil til iOS og Android, er stadig så spændende i dag, som det var 3 år siden, der fører dig gennem de op-og nedture i en mand i verdens farligste erhverv: vådt arbejde. I Contract Killer, får du til opgave at kontrakter, såsom at tage ned karteller, hjælpe allierede familier, og ødelægge meget organisation, slået dig og forsøgte at snus dig ud. Vejen til hævn vil være lang; tror du, du har hvad det tager at gøre det?

I Contract Killer, er du nødt til at gøre jordkabler at finde nyt arbejde, og komplette daglige udfordringer at få ressourcer, der vil hjælpe dig opgradere dit arsenal. Med hver mission du færdig, får du mønter til nye våben og ammunition, men du vil også nedbryder din "energi bar", der begrænser mængden af ​​missioner, du kan gennemføre inden for en given tid. Det er dit job at være på toppen af ​​spillet, ejer kun de mest magtfulde våben, og kun acceptere missioner du ved, du kan håndtere, ellers vil du hurtigt løbe tør for energi med intet at vise for det.

der er i alt 17 historie missioner for dig at gennemføre i Contract Killer, og mange bonus missioner, der tilfører replay værdi og gøre Contract Killer et spil med uendelig spille tid. Du har mange missioner venter på dig, Assasin, så uden videre, lad os gennemgå nogle vigtige strategier, tips og bedrager for Contract Killer

Contract Killer Hack for Gold, Money, Ammo & amp.; Sundhed

Contract Killer er en virkelig sjov first person shooter spil, men medmindre du er virkelig dygtig til at dræbe, vil du brug for en masse ammunition og sundhed til at komme igennem dette spil. Du kan få valuta og andre elementer i app store eller gennem køb i spillet, men det koster penge og får ret dyrt over tid. Det er derfor, vi i AppGameCheats har besluttet at tilføje et hack værktøj til Contract Killer, hvilket betyder, at du kan få alle disse elementer til fri.

Tag et højdepunkt på billedet nedenfor, som viser dig indstillingsmenuen, og det er her du indtaster hvor mange af hver vare, du vil føje til din konto.

Alt du skal gøre i for at få guldet, penge, ammunition og sundhed i ubegrænsede mængder er at downloade vores gratis hack værktøj, som tager cirka 30 sekunder. Den hack vil automatisk installere på din enhed, som kan tage op til 45 sekunder at gennemføre. Derefter er færdig, skal du vælge enten Android eller iOS, afhængigt af hvilken enhed, du bruger til at spille Contract Killer, og indtast mængde af hver af de elementer, du vil.

Tryk på "Start" for at køre hack værktøj, som tager mindre end 60 sekunder at fuldføre. Du vil derefter være i stand til at starte Contract Killer, som du normalt ville gøre på din enhed, og du vil bemærke, at elementerne er i din konto klar til brug. Dette hack giver dig ubegrænsede mængder af ammunition, guld, penge og sundhed, hvilket betyder, at du ikke nogensinde nødt til at bruge penge i app store eller forsøge at indsamle store mængder af disse poster ved at spille spillet.
< h3> Vital Contract Killer Snyd og tips

Som en en-mands hær, er det din pligt at gøre alt skudt tæller. Farende med hovedet først ind i missioner vil kun få dig dræbt; en sjusket snigmorder er en død lejemorder. På dette notat, er det tid til at orientere dig på nogle tips til at holde dig i live og sparker.

Medkits- Desværre for dig, kugler susende på dig hurtigere end lydens hastighed sker for at være en erhvervsmæssig risiko for mennesker i din branche. Heldigvis for dig, medkits er standard spørgsmål, og de kan helt sikkert spare dig, hvis du finde dig selv i en stram stedet. Du skal blot trykke på knappen med sundhed symbol på det at bruge et kit og helbrede dig selv; denne knap er placeret til højre for din knap "sigte" i nederste venstre hjørne af skærmen.

Mission Store-Har du ikke nogen medkits tilovers fra din tidligere mission? Gå ikke i panik, kan du åbne butikken grænseflade under din mission at købe nye medkits og ammunition, hvis du løber tør. Denne knap har en dollar symbol ($) på det, og er placeret på højre side af skærmen. Tryk på dette når du er i behov for forsyninger, men glem ikke at tage dækning først!

Under Cover Mens jeg sætter pris på din entusiasme, kan du ikke "go Rambo", står i et almindeligt syn, mens peppering det omkringliggende område med kugler ... Nå, kunne du gøre det, men kun for de 30 sekunder, det ville tage at få dig selv dræbt. At tage dækslet og skjold din krop bag en mur, skal du trykke på knappen med den menneskelige figur på det; denne knap findes i nederste venstre hjørne, lige over "sigte" knappen. Tager cover giver dig den perfekte mulighed for at genindlæse, købe varer fra butikken, eller til at skifte våben.

Sekundære Weapons- Ikke alle dine missioner i Contract Killer vil indebære sniping mål fra en lang afstand; du vil ofte finde dig selv i tæt kvartaler med din fjende, og en riffel bare ikke klippe det, når et medlem af et kartel rushing du med en glock. For at skifte våben, skal du trykke på "switch" knappen findes lige over knappen brand. Dette vil give dig mulighed for at skifte til et våben egnet til nærkamp. En af hemmelighederne til at fuldføre missioner i Contract Killer er forberedelse, så sørg for at vælge en sekundær våben, du er trygge ved at bruge, og er alsidig nok til at hjælpe dig lykkes på enhver mulig omstændighed.

Nu hvor du kender basics, er det tid til at dække de finere punkter i din handel. Staying live, er kun halvdelen af ​​kampen; nu er du nødt til at lære hemmelighederne til at maksimere dit potentiale for succes, og nyttige bedrager, der vil starte din erfaringer niveauer gennem taget!

XP Boosts- Contract Killer har en hemmelig funktion gemt i spillet, og spillere, der er uvidende om dette lille snyde glip af nogle fantastiske muligheder. Hvis du er dygtig nok til at dræbe et mål inden for 5 sekunder efter start af missionen, vil du modtage en 3x multiplikator for alle de XP opnået under missionen. Hvis du laver et kill inden for 15 sekunder, vil du stadig modtage en multiplikator, men det er en reduceret 2x bonus. Mens Contract Killer belønner en rolig hånd og en hurtig rækkevidde, skal du undgå at dræbe civillians enhver pris. En simpel mis-identifikation vil øjeblikkeligt svigte din mission, og alt dette gør, er at spilde din energi. Sørg for id på dit mål, før du fyre, eller andet.

Ingen-Scoping- Mens denne taktik er generelt tilrådeligt, er der et par tilfælde, hvor ingen områdeafgrænsning (fyring uden sigte ned din seværdigheder) vil faktisk arbejde bedre end scoping ud hvert mål. På missioner med en kort frist, hvor dit mål er at fjerne alle fjender, bliver du nødt til at gøre alt andet tæller. Som de fleste af dine fjender vil være svag og unarmored, vil de generelt kun tage ét skud fra et anstændigt kraftig snigskytteriffel at blive elimineret. Det betyder, at headshots er ikke-essentielle, og du ville være spild af tid, hvis du forsøgte at line op et headshot, især når et organ skudt ville være tilstrækkeligt. I nogle tilfælde vil du være tæt nok til dine fjender for at ramme dem uden et omfang. Gæt hvad, kammerat; din snigskytteriffel bare forvandlet til en one-shot-one-kill død maskine. Du kunne potentielt fjerne 5 mål i lige så mange sekunder, mens no-scoping, når det kan tage 3 gange så lang tid at ramme dem der sigtes ned din seværdigheder. Ja, det er helt sikkert en ost flytte, men hey; kan lige så godt gøre det for 360 ikke-scope headshot tyvekoster, right?

Weapons- Mange våben i Contract Killer er meget dyre, men også meget kraftfuld. Hvis du ønsker at få et forspring i dine missioner og ikke huske at droppe en smule af kontanter, kan du købe kreditter og kontanter via IAP (In-app køb). Med fantastiske våben som "The Skullcrusher", du kan lige så godt være snyd som du blaze gennem hver mission.

Contract Killer Anmeldelse

Contract Killer er et meget simpelt spil med en lille indlæringskurve. Jeg har altid været delvis til dette spil genre, så jeg nød definitivt kontrakten Killer oplevelse. Mens dette spil kan være ganske underholdende, det helt sikkert har nogle store mangler.

Den største klage jeg har med Contract Killer er den massive mængde af sociale netværk sign-ins og IAP kræves for at spille hver mission. Mens jeg erkender, at Contract Killer er et gratis spil, tror jeg ikke det er designet godt nok til at opfylde kravene til en "komplet" app. Når du kan kun fuldføre missioner med en vis våben, og at våben er bag en paywall, lider den samlede oplevelse; som et resultat, Contract Killer bliver lidt mindre sjovt at spille, og jeg bliver frustreret over, at jeg ikke kan komme videre. Et andet aspekt af Contract Killer, der tilføjer til denne frustration er det latterligt lang opladningstid mellem missioner; når du udfylde en historie mission, bliver du nødt til at vente på varierende mængder af tid, normalt 30 minutter, før du kan acceptere en anden mission fra denne kilde.

Contract Killer er ikke blot en penge-vask, dog. Missionerne er tilgængelige for free-to-play crowd er meget sjovt, selv om de er relativt korte, og ønsket om at gå videre i niveau og fremskridt i historien er stærk nok til at holde mig kommer tilbage til mere. Contract Killer er en offline spil, som er absolut en forbedring i forhold andre online Contract Killer lookalikes.

De grafik og visuelle fortalere for spillet er gennemsnitlige, og der er ikke rigtig nogen alvorlige problemer, bortset fra lejlighedsvis lag (på en iPod 5th gen). Soundtracket til dette spil er meget ensformigt og lidt klamt, men det kun spiller, mens du vælger en mission; når du er i missionen, du høre mere behagelig SFX og atmosfære af sted, du i øjeblikket udstationeret i.

lejemorder er et anstændigt spil med sjove aspekter, men det kunne forbedres med tilføjelse af flere missioner til rådighed gratis, en kortere mission opladningstid, og en bedre soundtrack.

AppGameCheats Samlet vurdering

Artwork- Contract Killer visuelle definition, grafik og CG kunst ville være blevet anset stor for en mobil app 3 år siden, men tiden har vendt ændrede standarder, og Contract Killer ikke længere kan betragtes som en "smuk" spil. Kunstværket er knapt god nok til at gøre spillet sjovt og interessant, men ikke mere. De kunstværker scorer et 5/10.

Musik /SFX- Musikken spillede, mens du er på Kontrakt Killer hovedmenu er absolut modbydelige. Den SFX og stemning på missioner, dog ikke trække fra spillet, men det tilføjer ikke noget til spillet enten. Jeg tror, ​​at musik og SFX fortjener en 6/10

Story /Originality- Grundlaget for Contract Killer historie er blevet gjort mange gange, og det samme gælder for den måde, som du fremskridt gennem missioner. Den eneste virkelige nyskabelse i dette spil var de specifikke historie detaljer omkring din karakter, og det var lige nok til at væve en slags en historie ind i oplevelsen. Jeg vil bedømme historien og originalitet Contract Killer som en 5/10

Generelt Gameplay- Mens Contract Killer ikke stå op imod sin prøve, og mangler en overbevisende, dyb historie, jeg har stadig havde sjovt spiller gennem missioner. Desværre ikke mange missioner var tilgængelige for mig gratis, dog, og det er næsten umuligt at købe nye våben uden IAP. Den generelle gameplay fortjener en 7/10.

Addictiveness- Min frustration over den relative mangel på indhold, umiddelbart tilgængelige for mig viser bare hvor hooked jeg er på dette spil. Noget om forløber så hurtigt som jeg kan føles rigtigt for mig, og jeg ville nok spille Contract Killer i bidder af op til en time ad gangen, hvis jeg kunne. Det vanedannende Contract Killer absolut scorer et 9/10.

Mit samlede vurdering af lejemorder skulle være en anstændig score på 6,5 /10.