Spil Guider > moblie spil > omfattende > 'GameLoading: Rise Of The Indies' anmeldelse

'GameLoading: Rise Of The Indies' anmeldelse

På tværs flere digitale butik fronter til hjemmet konsoller og PC, en lang række af mærkelige og finurlige spil udviklet af uafhængige udviklere eksisterer. Gamers dag ikke kun komme til at sole sig i de høje produktionsomkostninger værdier af AAA-spil, men de får også at opleve de typer af spil, de aldrig selv vidste, de ønskede. GameLoading:. Rise Of The Indies
dokumenter verden af ​​selvstændig spil og de kreative personer, der sætter deres liv til at gøre dem

Denne video spil centreret dokumentarfilm følger et udvalgt antal indie designere og udviklere da de producerer deres kunstværker. Seerne bliver introduceret til indie udviklere, der er spil er blevet overraskende succeshistorier - Davey Wreden ( The Stanley Lignelsen
), Lucas Pope ( Papers, Please
), Alex Preston ( Hyper Light Drifter
) etc. Disse indie spiludviklere og mere tale om de mange positive og negative, der kommer med at skabe et produkt med nogen stor udgiver finansiering. Det er sjovt at se, hvordan disse udviklere teste deres spil, demo dem på enorme gaming konventioner, arbejde sideløbende udvikling teammedlemmer og håb for kritisk anerkendelse. Efter starten af ​​ The Stanley Lignelsen s
udvikling op, indtil det er officielle frigivelse er en underholdende historie, der giver dig håb for andre indie spil designere.

Nogle af de mere interessante aspekter af indie spil denne dokumentar dækker giver masser af introspektion ind i sådan en voksende område. Legendary spil designere, journalister og flere andre medlemmer af indie gaming community giver deres tanker på en række centrale områder - at lære at kode fra en tidlig alder, det er vigtigt at markedsføre ens spil, korrekt opsætning af spildemoer på expo s, online chikane og mere. Det er interessant at se, hvordan indie gaming community ved store tilbud med de mere negative spørgsmål ved hånden. Hvad der er endnu mere interessant er, hvordan de forklare, hvad det tager at behandle disse spørgsmål og de mange måder, hvorpå fremtidige spildesignere bør håndtere dem.

Med sådan en stor støbt af personer fra gaming community, er der et væld af info til at tage ind fra hver enkelt. Til tider vil du ønske, at du kunne få mere personlige tanker om et vist aspekt af indie spil fra nogen. Det er dejligt at se så mange gaming berømtheder tale om fordele og ulemper ved indie spil. Men du vil finde dig selv ønsker at høre mere fra dem, der ikke får meget skærm tid. Ikke desto mindre, GameLoading: Rise Of The Indies
er et vidunderligt stykke på en delmængde af spil, der er i konstant vækst. Kom at se sådanne klogeste hoveder på arbejdspladsen skaber de produkter, de risikerer alt for føles opfylde. Og se dem på deres op- og nedture er en spændende stykke historiefortælling, som du ikke ønsker at gå op.

Score: 4/5

Watch GameLoading:. Rise of the Indies her
Kend din historie: De 15 Bedste Video Game Dokumentarfilm