'Guitar Hero Live "anmeldelse

'Guitar Hero Live ": 5 Hurtige Fakta du behøver at vide
Her er alt, hvad du behøver at vide om Activisions tilbagevenden til Guitar Hero
med en levende tage på godt slidte formel.
Klik her for at læse mere

Spil: Guitar Hero LiveConsoles: Xbox One (revideret), PS4, Xbox 360, PS3, Wii U, iOSPublisher: ActivisionDeveloper: FreeStyleGames

Musik perifere spil har haft deres brande genantændes for 2015. Activision ved bare, hvor meget af en spiller sin Guitar Hero
franchisen plejede at være. Nu er de klar til at genopbygge sin betydning i den aktuelle gaming landskab. For at opfriske et godt slidt formel, fans er vant til, har udvikleren FreeStyleGames valgt at droppe de tegneserieagtige baggrunde og farvekodede note veje for serie fortid. Guitar Hero Lev
søger at innovere på flere områder, men microtransaction spørgsmål og en svag sang spilleliste holder denne udgivelse fra at være virkelig være en smash hit.

Med et nyt spil kommer en mere realistisk tilgang til spilbare guitarer. Borte er de dage af mangefarvede knapper. Nu spillere har til at droppe alt, hvad de kan huske om deres fortid mesterlige tilgang til at spille. Den nye guitar kommer med en frisk setup, der bygger på to rækker af tre knapper, som er repræsenteret på skærmen af ​​mørke /grå toner. Det kan tage et par sange for dig at blive i harmoni med denne nye playstyle, men det bliver 2nd natur hurtigt nok. Det føles som om du virkelig spiller ud de nøjagtige akkorder præsenteret for dig på skærmen. Yderligere to spillere kan slutte sig til dig for levende play sessioner med en ekstra guitar og mikrofon, mens tromme og bas indstillinger mangler. Disse er ikke enorme pletter på det samlede produkt, da denne udgivelse har mere fokus på 1.-personers synspunkter for guitarister.

Køb Guitar Hero live her.

Den nye Live funktion gør væk med de animerede avatarer rokkende ud på scenen og sætter dig foran en faktiske publikum. De brølende fans reagerer nu i harmoni til hvor godt eller dårligt du virkelig spille, så nu vil du virkelig føler trykket under hver forestilling. Flytte gennem koncerten kredsløb betyder, at du bliver nødt til at sikkerhedskopiere alle typer af bands, der specialiserer sig i forskellige genrer. Det føles utroligt glædeligt når tilskuerne synger sammen til dig og dit cover band. Det er også hysterisk morsom at se "YOU SUCK!" Synger og røde plastikkrus kommer din vej, som du slagter en sang. Denne nye måde at spille skubber Guitar Hero
frem og suger dig ind i oplevelsen endnu mere.

Den anden store træk ved Guitar Hero Live-
er gennemførelsen af ​​spilbare musikvideoer. Gør din vej gennem en massiv katalog af melodier baseret på specifikke genre kanaler er sjovt, men det er hæmmet af et par spørgsmål. Gang på gang, vil du se at spille visse streaming kanaler, men du vil blive tvunget til at vente på dem som andre nuværende kanaler er op til leg. Den mulighed er der for at spille gennem en smorgasbord af musikvideoer /live shows. Hopping ind i disse sange uden at skulle vente på dem under streamede tidsplaner er en fin detalje. Eneste problem er de microtransaction metoder er nødvendige for at gøre god brug af denne enorme spilbare bibliotek. Poletter kommer i god mængde, når du først starter ud i denne tilstand, men hvis du ikke er villig til at bruge flere penge for poletter du vil snart løber tør for materiale til at spille.

Enhver musikspil værd sin vægt skal der være en høj kvalitet soundtrack. Guitar Hero live
tager en dukkert i kvalitet for denne vigtigste funktion. De fleste af afspilningslisten fokuserer på mere moderne handlinger. Der er en alvorlig mangel på virkelig klassisk rock, metal og folkesange Live Mode. Top 20 fornemmelsen af ​​denne post afspilningsliste har et par standouts (Green Day er "American Idiot" og System of a Downs "Chop Suey", for eksempel). Men der er alt for mange svagere melodier til at spille sammen også under Live-tilstand, plus nogle af de bedre melodier måske skal købes i løbet GHTV tilstand. Du vil ikke få permanent ejer eventuelle sange, du opnår i GHTV, hvilket er et mærkeligt design beslutning.

Bottom Line

FreeStyleGames »udviklingen på Guitar Hero
serien er stor i nogle dele. Afspilning foran et live publikum under koncerten sæt s føler, ser ud og lyder fantastisk. Den ekstra stress af uregerlige crowd reaktioner tvinger dig til at spille på det bedste af dine evner. GHTV brug af spilbare musikvideoer er en pæn idé så godt. Denne del af udviklingen processen er begrænset af sin kanal tidsplan og over afhængighed af microstransactions, selv om. Spillets Hele soundtrack kunne være meget bedre samt. Ikke desto mindre er den mangeårige glæde af Guitar Hero
er stadig tydelig i denne levende genfødsel.

Score: 7/10

Fordele:

Den nye live-publikum atmosfære virkelig gør du føle, at du rokkende ud for rigtige

• Afspilning gennem musikvideoer og måle dine færdigheder i realtid mod andre spillere er ret cool

Den nye guitar perifere ser slick og er sjovt at endelig mestre

Ulemper:

GHTV kunne være meget bedre; du kan ikke permanent ejer nogen sange fra denne tilstand, og du hele tiden nødt til at bruge rigtige penge for at spille dine favoritter

Der er virkelig en lille mængde af faktiske perler vrimler blandt alt for mange glansløse sange

Køb Guitar Hero live her
    'Guitar Hero live ":. fuld Track Listing Revealed
    Vi præsentere dig den fulde vifte af fantastiske sange, du vil klimprer sammen i Guitar Hero live
    .
    Klik her for at læse mere

Heavy, Inc. er deltager i Amazonas Services LLC Associates Program, en affiliate reklamer program designet til at give et middel til websteder for at tjene reklame gebyrer ved at linke til Amazon. Vores produkt anbefalinger er udelukkende styret af vores redaktører. Vi har ikke noget forhold til producenterne.
  • Relaterede artikler