Spil Guider > moblie spil > mobilnettet spil > Anmeldelse af Alle seneste ændringer GOW: KE Scoring, Forskning, Special Gold Pack Elementer

Anmeldelse af Alle seneste ændringer GOW: KE Scoring, Forskning, Special Gold Pack Elementer

Gennemgang af alle de seneste opdateringer: KE Scoring, Forskning, Hemlock, Instant Execution

Der har været masser af ændringer i Game of War løbet af de sidste par måneder. Næsten alle aspekter af spillet har ændret sig: dræbe begivenhed scoring har ændret sig, er mere forskning blevet tilføjet (og en masse af det), særlige poster i guld pakker, og en eksponentiel stigning i gear. Lad os tage et kig på hver ændring i flere detaljer.

Gennemgang af Kill Begivenhed Scoring

MZ gjorde intet mere end svinge fra den ene yderlighed til den anden. De gik fra et system, der er stærkt begunstiget defensive spil til et system, der er stærkt begunstiget offensiv play.

Ydes der skulle være mere balance i spillet, men deres løsning var alt andet end det, og fået mange spillere til at holde op.

Næsten alle er uenig med at få point bare for at holde det modsatte vidunder. Jeg forstår de ønsker at øge underligt kampe, hvilket er fint. Problemet med det, de skabte, var, at du var at få point dybest set for ingenting, og kun én person i en alliance kan endda få disse punkter.

De har justeret deres pointsystem, hvor nu er der mere balance. De har opfordret underligt kampe, men de har også gjort det, så den defensive spiller, som ikke bruger en masse penge kan stadig spille.
Vidste du vores medlemskab indeholder værktøjer og vejledninger, der vil lære dig hvordan du optimerer dit grej, så du kan bruge mindre og stadig få succes i en kill begivenhed? Klik her for at tilmelde dig og ikke gå glip af.

Jeg tror stadig flere justeringer er i orden især med undren pointsystem.

Med indførelsen af ​​den 4-vejs KvK dræbe begivenhed Machine Zone kan have lige fandt denne balance. Defensive spillere kan stadig spille som de altid har og lovovertrædelse spillere kan tage større chancer, end de har før. Derfor bliver er fejl i offensiv spil er ikke længere så stor som den engang var. Se på det sådan her: Hvis din alliance stævner en modstander i hver af de tre riger og alle de 3 stævner taber på punkter (lad os sige, du optjener 40mil og tabe 60mil), har du stadig fået point for dit rige (40mil x 3 = 120mil) mens hver modsatrettede rige kun vundet 60mil point.

anmeldelse af New Research

MZ har absolut oversvømmet os med forskning. Som sædvanlig er du nødt til at gøre en masse ubrugelig forskning for at komme til de gode ting.

Forsvaret træ er en af ​​de meget få undtagelser. Forskningen du starte med er faktisk meget god. De tilføjede en masse debuffs at du kunne forskning, men derefter vendte rundt og debuffed de debuffs ....

En anden tilgang ville være at gøre forskningen træ ligesom din helt skill points. Gør det så du er nødt til at træffe valg. Du kunne forske hastighed marts, men så kunne du ikke forske marts hastighed debuff f.eks. En bedre måde ville være, du er nødt til at vælge, hvilken flok du ønsker at gøre øget forskning på. Dette ville gøre alt tegner anderledes og lette behovet for mere alliance deltagelse. Der er virkelig ikke bør være noget som en maxed konto. Begge disse ideer ville være store fundamentale ændringer til spillet selv ...

Den eneste gode note her er, at MZ gjort Infernos betaler meget godt for at gøre forskerne. De har endda ændret inferno beslag til at hjælpe mindre spillere kunne vokse. Jeg vil opfordre alle til at drage fordel af disse Infernos og banke forskning, mens du kan.

Gennemgang af særlige poster i Gold Packs

Særlige poster er nu tilgængelige i udvalgte guld pakker. Du kan straks udføre en helt eller få din helt begå selvmord. Der er fordele og ulemper til begge.

Øjeblikkelig udførelse er fantastisk til mindre aktører, som ellers aldrig ville få en alter bonus, fordi de ville miste deres helt, før de har ændringen til at udføre det. Samtidig selvom dette fjerner aspekt af bygges op til en tilstrækkelig stor kraft til at være i stand til at holde helte Til udførelse. Da dette er kun tilgængelig i guld pakker jeg tvivler vi vil se det brugt meget siden de mennesker, der ville sandsynligvis drage fordel af det normalt ikke køber guld packs til at begynde med.

Den anden post er indførelsen af Skarntyde i guld pakker. Dette giver en spiller, der har mistet deres helt i kampen for at begå selvmord i fængslet efter 2-6 timer. Helt ærligt, jeg har blandede følelser på denne ene. Dette er en fundamental ændring i en af ​​de mest grundlæggende aspekter af spillet: holder højt værdsatte helte i 3 dage reelt taget spilleren ud af spillet i løbet af denne tid. En af de mest fremtrædende eksempler på dette var et par måneder siden, da Stayalive mistede sin helt, mens kæmper på SW. Hans enorme Acct blev øjeblikkeligt gjort ubrugelig bortset bidrage tropper til stævner. På den anden side har dog dette punkt i høj grad øget risikoen spillere er villige til at tage i at ramme store mål. Værre tilfælde, mister de deres helt i et par timer eller så så er de tilbage førende stævner igen.

Du sende dine tanker på den nye skarntyde funktion i kommentarerne.
< p> Synes lige hver par dage MZ introducerer nye redskaber og nye monstre. Ærligt, har der været så meget jeg ikke engang vil diskutere, fordi helt ærligt, ville det tage timer at gøre det. Tag et kig på jer selv på alle de nye redskaber til rådighed. De har også endelig frigivet de indstillede bonusser, de startede, hvori måneder siden, men desværre er det endnu mere forskning

Anmeldelse af Gold Packs

Endelig guld pakker:. Hellig ko !! Guld pakker kommer nu med over 600 dage med hastigheder, 100k i guld og flere kister end Playboy Mansion. I modsætning til alle de annoncer, dette er ikke et spil, du kan spille gratis, så gå videre og købe den pakke, du har kigget på. Baseret på, hvad pakkerne er indeholdt nu, kan jeg ikke vente med at se, hvad de to års jubilæum pack har at tilbyde !!

Hvad tror du fyre tænker over disse nye funktioner, og er noget, du vil have mig til at gå over i flere detaljer?

artiklen Nyheder bidraget med Badda OG