Spil Guider > Spil FAQ > Anmeldelse af spillet Anna Glace

Anmeldelse af spillet Anna Glace

Anmeldelse:
I mit personlige perspektiv, tror jeg dette spil skal være en bedre standard. Det er helt sikkert et spil for unge piger, der elsker is og betjener det, men hvordan ser det appellerer til andre brugere? Da jeg prøvede spillet, jeg troede spillet var lidt mærkeligt. Grafikken var awesome selv. Jeg var meget overrasket over, hvad jeg så. Når spillet var slut, i løbet af spillet, og selv den titel Log. Picturing og grafik var sandsynligvis den bedste del, og det er hvad der gør en god kamp. Men du har også brug for hjælp fra kampagnen og bevægelse. Kampagnen var ikke hvad jeg havde forventet, og bevægelsen var blot almindelig elendig. Jeg anbefaler dette spil for følgende:

Gode Grafik AWARD

Piger Valg spil AWARD
Ud over at sælge is og opgradere dine emner og shop, var der ikke meget sjov ind i spillet. Jeg kedede på omkring niveau 4, og selv på niveau 1 vanskeligheden var hårdt. Jeg er ældre end 7, og selv jeg havde en hård tid forsøger at tjene alle kunder på niveau 1. spilunderretninger Alder Rate:
E Ages:
3-7 Køn Pris:
unge piger spilklassifikationer Rating:
4.5 /10 Grade:.
B- NOTESThis spil var ok
jeg ikke helt nyde hvordan vanskelighed var så højt op, og hvordan Kampagneeksperimenter handlet ud. Du kan kun tjene en is på et tidspunkt, og selv hastigheden af ​​den er langsom. Det gør det endnu sværere at tjene. Plus, de kunder kommer ind på ethvert tidspunkt, og den kan ligge i området fra 2 - 15 kunder ad gangen. Servering én icream ad gangen er nok ikke den bedste måde at go.Overall vil små piger, der nyder den slags spil har tonsvis af sjov forsøger at slå niveau 1. Spillet, som jeg sagde, var okay, men virkelig brug for nogle mere troede.