Spil Guider > videospil > alle video game > MAG - Massive Action Gaming Review

MAG - Massive Action Gaming Review

Kort Version: MAG introducerer 256 player spil i FPS genren og bakker det op med interessante first person shooter gameplay med kun et par skønhedsfejl

Spil Rant s
Alex. Sebenski anmeldelser MAG

frigivelsen af ​​ MAG
bragt med det løfte om en større, mere strategisk og realistisk krig simulation first person shooter. 256 spillere i et spil er bare fantastisk nok til at gøre den gennemsnitlige gamer spørgsmål, hvis sådan en ting rent faktisk kan arbejde.

Spil med 7:56 tegn ofte bliver ofre for høj ping forårsager elastikfunktionen (hvor en karakter forsvinder og dukker op igen, hvor de var på et tidligere tidspunkt), server afbryder eller en anden manifestation af forsinkelse. Efter en uge med leg, kan vi roligt sige, at uanset hvad de gjorde for at gøre et spil, der kunne håndtere en server på 256 spillere, det virkede. Kun én gang har vi møder en fjende, der syntes at gummibånd resulterer i ubesvarede skud og vores død, men for det meste kan du fortsætte gennem et spil uden at mærke nogen form for forsinkelse. Ligesom alle andre spil, MAG
lider af lejlighedsvis afbryde som få dig til at give afkald på nogen belønninger fra den igangværende kamp, ​​men det synes at være noget af en sjældenhed.

Andre bekymret for, at 128 spillere kunne være vanskeligt at organisere og tvinge til at arbejde hen imod et enkelt mål. Gennem en nem at bruge kommandoen system og erfaring point bonusser for at arbejde hen imod mål, der er angivet af din chef, spillet sørger for, at det er i den bedste interesse for spillere at hjælpe dit hold og ikke være en enlig pistolmand.

Gameplay og Story

for at begynde spillet, er din soldat kastet i 2025, hvor "verdensfreden" er blevet anlagt af den høje pris på hæren vedligeholdelse og en global traktat, der tvinger landene til at holde deres hære inden for deres egne grænser. Kapitalismen kommer til undsætning og krig bliver en privatiseret industri. De private militære Corporations er hyret af verdens regeringer til at fuldføre militære kontrakter, men de virksomheder, til sidst begyndte at konkurrere på mere end blot pris angribe hinandens taktiske aktiver for at få kanten på evnen til at udføre visse kontrakt jobs, og dermed begyndte Shadow krig.

historien er ikke helt fængslende, men vel vidende, at spillet ikke har en singleplayer kampagne jeg ikke rigtig forventer Shakespeare. Skyggen War forklarer afsondret kamp steder og mål og comradery inden for PMCs (private militære entreprenører) er almindelig. Bonusser er givet til PMC, der har "fortjent kontrakten" relateret til en bestemt spiltype, der er relativt små erfaring point boosts eller lederskab bonusser. Navigering i menuerne og høre den samme mission briefing fra den samme stemme skuespiller, hver gang du vælger en spiltype tager væk fra enhver realisme, du kan have følt oprindeligt, og i sidste ende får mildt irriterende. Den opadrettede til menuerne er, at soundtracket til spillet er komponeret af Apocalyptica, så de gentagne menuen spor, samt i spillet musik er en fornøjelse.

Spillet lykkes at føle sig som en meget større skala slagmarken, som du høre ekko kugler og se sporstof brand ud i det fjerne. Ofte andre spil ville sætte den slags ting i at fake følelsen af ​​en meget større kamp, ​​men i MAG
den pistol ild kommer fra virkelige mennesker, der arbejder hen imod et mål svarende til din egen. Samtidig, har spillet ikke blive overvældende med så mange mennesker på én gang. Kortene er store og gyde point og mål er spredt ud på passende gøre det et spil mange mindre slag arbejder hen imod en overordnet målsætning.

Du vælger en af ​​de tre PMCs for din karakter til at tilmelde sig for at kæmpe for, og du ' re stak med dem, indtil du når level 60. Når du har nået level 60, kan du vælge en af ​​de tre PMCs at melde sig til at starte tilbage på niveau 1, men at holde alle dine resultater. Når rekrutteret du kan tilpasse dine fem udstyr load-outs, som du kan vælge mellem i starten af ​​spillet, eller mens du venter med at respawn mellem dødsfald. Load-outs har en max-vægt, så du kan kun bære så meget gear, så du nødt til at vælge og vælge at opfylde dine specifikke behov og spille stil. Når du er klar du vælger en spiltype til at deltage i og deltag i kø venter på det næste spil til at starte. Mens du venter at deltage kan du stadig navigere alle menuerne og det vil automatisk deltage. Ventetider har aldrig virkelig overskredet et minut eller to.

Oplevelsen system er ansvarlig for spillere vinder nye færdigheder, nyt udstyr, nye gametypes at spille, og nye ansvarsområder. Spillere får erfaring ved at udføre visse handlinger. Killshots, assists, healing, reparation og objektiv fanger al gevinst erfaring med varierende mængder. Erfaringen fordobles, når disse handlinger er afsluttet nær mål, som din holdleder. Udstyr og færdigheder er købt med skill points, hvoraf den ene er optjent med hvert niveau af erfaringerne.

Spillet spiller som enhver anden first person shooter. En reticule at sigte, der reagerer, når skud er landet. Radar er i hjørnet af din HUD som aktiveres kun, når fjender larmer ved at køre eller skyde. Allierede tagget i blåt og fjender, når afsløret, er kodet med rødt. Ally og objektive tags vises overlejret i din vision. Shooting en fjende vil normalt ned dem, der giver læger en begrænset mængde tid til at genoplive dem. Nedskudte fjender kan behandles skader og færdig. Sniper headshots, granater, eller beskæftiger sig nok skade på et stående fjende kan dræbe dem direkte tvinger dem til at respawn. Genoplive holdkammerater er vigtigt at fortsætte fremad fremskridt på et kort i stedet for medlemmer af dit hold til tider blive tvunget til at løbe over det meste af kortet, før de når frem til fronten igen.

Klik for at fortsætte med at læse resten af ​​spillet Rant s MAG Review ...
Fortsat:
& laquo; 1 2 & raquo;