Spil Guider > videospil > alle video game > Anmeldelse: White Knight Chronicles

Anmeldelse: White Knight Chronicles

Kort Version: White Knight Chronicles viste sig at være en uinspirerende, kedeligt kliché af et spil. Unfulfilling og mangler mindeværdige øjeblikke, dette spil er skuffende at sige det mildt.

White Knight Chronicles
blev oprindeligt annonceret på Tokyo Game Show i 2006. Det første trailer var meget imponerende, og i sidste ende blev en af ​​mine vigtigste grunde til at købe en PlayStation 3. i 2008 spillet blev udgivet i Japan, men det ville tage to flere lange år, før det ville nå bredden af ​​nogen anden region. På det tidspunkt spillet var endelig tilgængelig Jeg havde næsten glemt min indledende spænding. Hvor irriteret og skuffet jeg følte, da White Knight Chronicles
viste sig at være en uinspirerende, kedeligt kliché af et spil.

På trods af sine fejl, er hver del af White Knight Chronicles viser potentiale til at vokse til noget stort. Snarere end at forfølge nogen af ​​disse ideer selv, spillet forenkler dem, eller over bruger dem, mens aldrig lade dem udvikle sig til virkelig interessante idéer. Heldigvis White Knight Chronicles 2
blev annonceret sidste år, og niveau 5 har mulighed for at udvikle spillet, de burde have gjort oprindeligt.

Den mest bekymrende del af White Knight Chronicles
er dens irriterende banal historie. Når en smuk prinsesse med mystiske kræfter bliver kidnappet, en naiv ungdom gør det eneste, han overhovedet kan: Han opdager en mystisk kæmpe rustning og galant jager efter sin forsvundne kærlighed. Det er ingen underdrivelse, at i den første halve time vil du ruller dine øjne, indtil du er blind. Der er øjeblikke, hvor baggrundshistorie eller sideplots tage fat og grab på din opmærksomhed. Du vil tigge Level 5 til at gå videre i detaljer, eller omdirigere historien til at fokusere på nogle af disse rigere underparceller, men uundgåeligt disse følelser går uopfyldte.

I stedet historien løbende udvandet af lavvandede tegn, der er vanskelige at leve sig ind i . Når konfronteret med døden, vil tegn blive øjeblikkeligt overemotional og derefter ignorere forekomsten helt inden for de følgende fem minutter. Der er en grad af charme i hvert figurs enkelhed, en karisma i deres manglende komplikation, men det er i sidste ende det tomrum af dynamik, der gør dem så svært at identificere sig med.

Combat i White Knight Chronicles
, på den anden side, er i første omgang mærkeligt overbevisende. Hvad der synes at være handling baseret kamp i stil med de seneste Final Fantasy-spil, kan koges ned til et tur baseret system på en åben mark. Gennem hver kamp du vil erhverve handlingspunkter, som derefter brugt på kombinationer af dit eget design, eller gemt, indtil du har hamstret nok til at forvandle den gigantiske Knight. Derfra er det din typiske RPG mekanik:. Mana, magi, status effekter, fjendtlige svagheder og så videre

Fjender kommer i to stilarter, normale fjender, der ofte kæmper i grupper, og gigantiske fjender, der er sammenlignelige i størrelse til din White Knight . De gigantiske fjender er naturligvis meget stærkere end de normale, men de blev aldrig overdrevent udfordrende i min gennemspilning. Deri ligger skuffende aspekt af kamp i White Knight Chronicles. Du kan bruge timer designe combos, der udnytter fjendens svagheder, kan du skifte mellem dine figurer og micromanage dem perfekt, eller bruge din tid på at søge efter sjældne komponenter og opgradering hver af dine emner med elementære egenskaber. Du kan gøre en utrolig mængde af ting at polere din karakter, men du behøver aldrig at.

Efter en længere periode med kedsomhed jeg begyndte henkastet opladning i kamp og mashing på knappen handling, eller hvad svarer til en auto angreb. I løbet af en lang række dungeons mit parti aldrig gik under halvdelen sundhed, aldrig løb tør for mana, og jeg havde aldrig til at ændre min bekæmpe ordningen eller opgradere mine helte gang. Trods det, jeg udførte overordentlig godt. Som en, der elsker det kedelige af planlægning i et RPG, erkendelsen af, at de fleste af de systemer blev uvedkommende ruineret hvad lidt interesse jeg havde forladt.

Fortsæt til del 2 i vores gennemgang af White Knight Chronicles!
Fortsat:
& laquo; 1 2 & raquo;