Spil Guider > videospil > alle video game > 'Dantes Inferno' anmeldelse

'Dantes Inferno' anmeldelse

Dantes Inferno
er ikke nødvendigvis den første videospil at være baseret på et stykke klassisk litteratur - men det er den mest mainstream titel at gøre det. Udgivet af EA og udviklet af Visceral Games, holdet bag 2008 er fantastisk skræmmende Dead Space
, Dantes Inferno
tager sine stikord fra den episke Dante Alighieri digt, Den Guddommelige Komedie
, specielt det første kapitel, "Inferno".

i stedet for direkte re-fortæller digtet strofe ved strofe, har Visceral stedet valgt en tematisk re-imaging af kildematerialet, hjælp digtene centrale ideer og billedsprog at skabe en meget voksen karakter actionspil.

Spillere påtage sig rollen som fiktiv udgave af Dante, re-forestillet som en veteran fra de kristne korstog. Efter bogstaveligt stirre døden i øjnene, vender han hjem for at finde, at hans kone, Beatrice, er blevet brutalt myrdet. For at gøre tingene værre for chap, Lucifer kommer snart på scenen for at trække hendes sjæl ned til helvede. Gør som enhver respekt for sig selv helt bør Dante, giver chase, begynder hans åh-så blodige søgen gennem helvedes ni cirkler. Da han stiger ned dybere ind i underverdenen, begynder vi at lære mere om Dante og de synder, han har begået i fortiden -. Samt Lucifers sande motivationer

Fortællingen i Dantes Inferno
undlod at gribe min opmærksomhed overhovedet, da jeg skiver og tern min vej gennem hundredvis af dæmoner jeg befandt mig ude af stand til at passe, hvorfor noget af det var faktisk sker. For størstedelen af ​​min tid med spillet følte jeg lidt forvirret, hvad i helvede (ingen ordspil bestemt) faktisk foregik.

Ganske vist historien ikke begynder at komme sammen mod slutningen af ​​spillet, men ved så følte jeg det var for lidt og for sent. Selve slutning var meget anti-klimaks og utilfredsstillende -. Og det er ikke ødelægge noget at sige, at Visceral gør det lysende klart, at de har planer om at sende Dantes Inferno 2
vores måde

Men nok om historie; chancerne er, hvis du læser dette, du ønsker at vide om, hvordan spillet rent faktisk håndterer. Ligesom ethvert tegn actionspil, hacking og slashing er kernen i gameplayet, og selvfølgelig Dantes Inferno
er ikke anderledes. Så gjorde Visceral formår at levere på den front? . Du vil blive glad for at høre, at svaret er et firma "helvede ja" (ordspil bestemt)

På sin søgen efter Beatrice, vil Dante står hundredvis af dæmoner; heldigvis for ham, at han er mere end godt rustet til opgaven. Han er i stand til at håndtere ud hurtig nærkontakt skade ved hjælp af en massiv le, eller angreb på rækkevidde ved hjælp Beatrices velsignede krucifiks. Ud over disse våben han får også adgang til et par magiske angreb, da han rykker længere ind Hell

Det er sikkert at sige, at Visceral virkelig naglet kampen i spillet -. Ja, kontrol ordningen er meget lig til God of War
eller Bayonetta
, men hey, hvis det ikke er i stykker - do not fix det rigtigt? Det eneste, jeg føler mangler fra kampmekanik er evnen til at annullere angreb mid-handling. Alt for ofte ville jeg miste store bidder fra mit helbred bar fordi Dante blev efterladt sårbare over for angreb, fordi han var låst i en animation, selvom jeg tydeligt kunne se forestående trussel.

Mit første indtryk af kampen var, at det var sjovt og responsiv men i sidste ende enkel og restriktiv. Men min mening ændret sig, snart når jeg indså, at Visceral havde gennemført en udjævning up-system giver Dante til at købe nye angreb og evner. Når jeg fik mine hænder på et par af disse nye teknikker kampen virkelig begynder at udvikle sig til noget meget dybere end det oprindeligt optrådte. Snart var jeg tjene enorme kæde combos, som jeg problemfrit stiplet fra dæmon til dæmon beskæftiger sig kolossale straf.

twist i nivellering-up er, at der faktisk er to separate skill træer til rådighed, som hver repræsenterer hellige og uhellige teknikker henholdsvis . Hvert træ har sine egne unikke færdigheder, så du bliver nødt til at beslutte tidligt, hvilken vej du vil gå, hvis du har noget håb om at frigøre Dantes mest kraftfulde angreb. Holy eller Unholy points optjenes ved at enten straffe eller frikende fjender, dette gøres, når en fjende er døden nær med en simpel tap af retten aftrækkeren.

Undervejs du kommer på tværs virkelige historiske personligheder, der har behov for at blive straffet eller frikendt. Dermed giver dig en stor mængde af Holy eller Unholy Points, afhængigt af hvilken handling du tog. Straffe er den hurtigere løsning af de to, som Dante bare brutalt væddere sin le ind i persons ansigt, hvor fritager kræver, at du til at spille en slags rytme mini-spil for at tjene dine hellige point. Oftere end ikke jeg valgte at straffe fjender, ikke fordi jeg er hjerteløs, men fordi den mini-spil var ikke meget spændende og bremset handlingen -. I sidste ende alt for besværligt at udføre regelmæssigt

Klik for at fortsætte med at læse resten af ​​spillet Rant s Dantes Inferno gennemgang ...
fortsat:
& laquo; 1 2 & raquo;