Spil Guider > videospil > alle video game > God of War 3 Review

God of War 3 Review

Kort Version: God of War 3 fotos er et spændende spil med kæbe slippe visuelle sekvenser, men i sidste ende, lider en række gameplay-elementer som følge af titlens høje ambitioner .

spil rant
anmeldelser God of War 3

God of War 3 fotos er en af ​​de mest ventede spil i 2010. Det har været næsten tre år siden vi sidst sluttede Kratos på den spartanske uudtømmelige rejse for hævn og den tredje og sidste titel tilbyder den største, mest komplicerede, hack og skråstreg kampe nogensinde lagt i et actionspil.

resultatet er en titel, der er både ærefrygt -inspiring og frustrerende som helvede. Kort sagt, mens det visuelle og ambitioner God of War 3
er helt sikkert episk, skalaen kan til tider få spillet til over udvide sin rækkevidde.

Med hensyn til gameplay, God of War 3
tilbyder den hurtige, knap mashing vanvid af de to første titler, men med et par justeringer. Der er fire primære "våben" i spillet, og denne gang, hver er kombineret med et særligt magisk kraft, der udvikler sig som spillerne opgradere våben. Våbnene er alle interessante, i teorien, men to af dem er primært Blades of Exile med forskellige funktioner og farvning - kun Nemean Cestus tilbyder en ny og diversificeret tilgang til kamp -. Dvs op tæt og personligt fisticuff brawling

Én enkle, men uhyre nyttige forbedringer er evnen til at skifte våben midt-combo, som er særligt nyttigt på de hårdere sværhedsgrader (når de står et rum fuld af fjender med forskellige angreb og svagheder). Også, for at tilskynde spillerne til at drage fordel af støtte-våben Kratos samler hele spillet, har Santa Monica Studio tilføjet et nyt "emne" mekaniker - adskilt fra de mere traditionelle "magiske" kræfter. Den "post" bar hurtigt regenererer, så Kratos næsten ubegrænset brug af våben såsom Bow Apollon, blandt andre. I sidste ende er "punktet" mekaniker giver Kratos med en større vifte af kampenheder valg -. Muligheder, der ikke behøver at blive brugt helt så strategisk som de langt stærkere "magiske" kræfter, men stadig føje en velkommen smule mangfoldighed gameplayet < p>

Udover mange af emnerne fungere som Metroid
-lignende nøgler til områder, du ikke var i stand til at udforske oprindeligt - dvs. Bow Apollo kan skyde ladede pile, der brænder væk træ brombær blokerer en sti eller dækker et hemmeligt område. Frigørelse skjulte hemmeligheder i de tidligere områder er absolut tilfredsstillende; dog, at mængden af ​​gange, Kratos går tilbage til tidligere locales er overraskende hyppig og i betragtning af den blotte størrelse af Olympen, syntes dette ligesom en forspildt chance. På et beslægtet note, kunne en række af de miljøer betragtes som den mest detaljerede landskaber i gaming historie; Men andre synes generiske og matte.

En masse hype er centreret omkring de skiftende miljøer, hvor Kratos er klatring eller gå på armene af en titan, disse afsnit lever op til den episke og filmisk skala spillet forsøgte at opnå, men det er også her gameplay, til tider, gør det til en over-stimulerende miskmask af visuals, der mangler klare signaler eller mål. Ueda er Shadow of the Colossus
er helt sikkert en inspiration her - med Kratos gør hans vej langs et væsen, der er midt i sine egne bevægelser, men God of War 3
mangler den omhyggelig og bevidst gameplay figurerede i Colossus

Derudover alle disse bevægelser er scripted - selvom gameplayet føles dynamisk, er det ikke tid følsomme.; snarere, de skiftende Titans tage deres stikord fra mål spilleren opnår - dvs. en Titan, eller andet miljø, kun skifter position, når Kratos er færdig dræbe et bestemt antal fjender eller påfører en forudbestemt mængde skade på en boss. Der er ikke noget galt med det, men der er ingen reel overraskelse for de kampe og spillere, der håber på kamp, ​​der ændrede gameplay fysik i realtid kan føle sig en smule skuffelse.

Som jeg hentydede til tidligere, den storslåede skala af kampen scenarier efterlader ofte spillere famlende at finde ud af hvad de skal gøre. Den hurtige action, eller i det mindste indtryk af hurtig action, skubber spilleren til at holde i bevægelse - men spillet giver ikke altid klare mål - og til tider forvirrer spillerne ved for tidligt at kaste en option i blandingen. Det kan synes som et lille punkt, men spillet er fyldt med indviklede situationer som denne -. Frustrerende øjeblikke, der kunne have været let undgået med klarere mål

Klik for at fortsætte med at læse resten af ​​spillet Rant Gud of War 3 anmeldelser ...
Fortsat:
& laquo; 1 2 & raquo;