Spil Guider > videospil > alle video game > Scrap Metal anmeldelse

Scrap Metal anmeldelse

Kort version: Scrap Metals
muntert sjusket kontrol gør spillet sjovt i korte byger, men hindrer langsigtet nydelse. Selvom en række mission typer forsøge at bryde op monotoni, de er ikke så sjovt som de grundlæggende racer. I sidste ende, er der ikke nok dybde her for at støtte den mængde indhold udviklerne leverede.

Angiveligt en kombination af top-down racere og bil kampspil, Scrap Metals
overdrevent ambitiøse design holder det fra storhed. At spillet kommer indpakket i et lag lidt for mørke, Gråbåndet udseende grafik, og idræt en utiltalende tegnsæt (Jane JunkTrunk? Virkelig?) Hjælper ikke spørgsmål. Men kernen mekaniker for lodsning slidey små bundter af ødelæggelse omkring spillets snoede baner er faktisk en masse sjov.

Kudos er i orden for skrot s
nye kontroller. Selvom spillet byder på en traditionel top-down racing ordning, hvor styringen er i forhold til retningen af ​​dit køretøj på skærmen, den anden (og bedre) løsning blot sender din bil i uanset retning du peger din controller analoge stick. Kørsel i spillet er tilgængelig, men upræcis. Biler glide over det hele, og de overdrevne i spillet fysik belønne en vis hensynsløshed. Desværre, for mange af de tilstande i spillet kræver en grad af præcision, at kontrollerne bare ikke designet til at tilbyde.

Races er kun en af ​​flere typer af arrangementer til rådighed i Scrap Metal
. Der er også ødelæggelse derbies, en på én kampe, unddragelse begivenheder, sidste mand stående begivenheder, elimination begivenheder og meget mere. Der er endda escort missioner! Desværre er ingen af ​​disse er så sjovt som standard racer. Især missioner, der kræver dig til at ødelægge en udpeget modstander er reelle downers. Den charmerende sjusket køretøj kontrol, som er sjov i løbene, gør forsøger at sprænge blot én specifik karakter unødigt frustrerende. Tilføj i AI, der generelt ignorerer hvad målet er for hånden ind for at forårsage problemer for spilleren, og singleplayer-kampagnen ender iført sin velkomst, længe før du er færdig.

Scrap Metal
funktioner et bredt udvalg af biler, fra buggies og monster trucks, til strisser biler og videre. Spillere starter ved at vælge en bil fra Junkyard. Når valgt, kan bilen visuelt tilpasset, og i sidste ende opgraderet. Under et løb, ødelægge en fjende bil tilføjer, at bilen til losseplads, og hele processen kan starte forfra. Efterbehandling løb i de tre øverste placeringer belønner spillere med penge, der kan bruges til at købe opgraderinger til deres forlystelser. Det bør være det samme klart, at bestemte biler er bedst egnet til bestemte begivenheder. Når spillerne befinder sig ude af stand til at bevæge sig fremad, at finde den rigtige bil til jobbet vil sandsynligvis løse problemet.

Spor er generelt godt lagt ud, ofte med cross-over strækninger, der tilskynder maksimal konflikt mellem racere. Men som med andre elementer i spillet, jo mere kompliceret sporene får, jo mindre sjov, de er. Det kan være ekstremt nemt at gå ud af kurs (der er ofte ingen hårde barrierer for at holde dig fra at gøre det) og vanskeligt at komme tilbage på.

Multiplayer er forudsigeligt sjovt. Tillader spillere til at fokusere på de stærke sider af spillet (combat racing) og undgå faldgruberne (de fleste alt andet) gør for en stor tid. Scrap Metal
tilbyder både online og split-screen play. Selvom spillet virkelig egner sig til at spille mod andre i samme rum, kan sporene få ganske lidt sværere at navigere på grund af den reducerede skærmplads.

I sidste ende, Scrap Metal
stadig en sjov lille top-down kamp racer. Havde udviklerne forlod det på det, ville vi have en solid titel på vores hænder. Men inddragelsen af ​​så mange andre mission typer i singleplayer-kampagnen faktisk gør ondt spillet - er der ikke nok dybde her for at støtte den mængde indhold udviklerne leverede. Stadig, hvis du er i markedet for nogle sjove, glat racing (helst med venner), Scrap Metal
er værd at se.

Scrap Metal
er tilgængelig nu på Xbox LIVE Arcade for 1200 MS point.