Spil Guider > videospil > alle video game > 'Splinter Cell: Conviction "Co-Op anmeldelse

'Splinter Cell: Conviction "Co-Op anmeldelse

Så vi allerede har talt om den fantastiske singleplayer af Splinter Cell: Conviction
mens det er en stor oplevelse (omend lidt korte) co-op er endnu mere fantastisk. Sam Fisher er dårlig røv, ved vi, at, og ja endnu mere dårlig røv derefter både Archer og Kestrel vores duo af co-op super spioner tilsammen. Men den dynamik mellem de amerikanske og russiske agenter er ganske lidt sjov, som du og en ven kan tage ned fjender med koordinering og overbevisning (se hvad jeg gjorde der, hehe).

Det er en af ​​de mest fantastiske ting om denne nye Splinter Cell
. Selvom der er scener, hvor nogle seje ting sker, er det den oprettede koreografi af dig perfekt sat op dødsfælde, der giver dette spil, at "Holy Crap!" Faktor. Der har været mange øjeblikke, hvor jeg har sagt højt "Søde zombie Jesus! Har jeg bare trække det ud? «Og så mange muligheder, som du kan have haft i singleplayer-kampagnen, de kunstfærdige måder, du og en ven kan behandle ud død i nogen af ​​de co-op modes er utroligt.

den hurtig historie mellem Archer og Kestrel er omtrent lige så god som historien om Sam Fisher, jeg vil ikke gå i detaljer, men jeg nød det lige så meget. Hvad er specielt er dog, at mens du spiller med en ven kan du gå ned, hvis du prøve noget risikabelt og ikke behøver at starte forfra som din partner i døden kan genoplive dig og fortsætte - du kan endda forsvare ham, som han gør det. Hvilket for mig er helt fantastisk.

Det faktum, at du og din partner kan markere og udføre sammen, er en anden fantastisk mulighed. Jeg ønsker du kunne have op til 8 mærker med to af jer i flosse, men desværre er det stadig en max 4 (indtil videre). Jeg kan bare forestille sig at tage ned en stor gruppe af fjender i en vanvittig blomstre. Det er den ting om Splinter Cell: Conviction
det gør alt med ganske lidt af stil, og det er lige så sandt, når du og din partner taler ud en stor mark og udføre

Når det er! sagde, du har brug for at spille co-op med en ven. Jeg har prøvet at spille med nogle tilfældige person, online og desværre oftere så ikke, vi enten ikke koordinerer godt eller han /hun er i sindet til at spille Rambo stil, der er meget det modsatte af min Jason Bourne /Solid Snake stil.

Hvis du elsker den måde historien spiller så vil du elske de forskellige benægtes ops spil du kan spille selv i et par forskellige tilstande. Hunter er mest ligesom historie missioner, du nødt til at tage ud kombattanter ved nødvendige midler. Infiltration er den rene splinter cell oplevelse, hvor du er nødt til at krydse en række niveauer uden at blive set på alle.

Og så er der min favorit.

Face Off er simpelthen den sjoveste jeg har haft med et spil i en lang tid. I stedet for Archer og Kestrel arbejder sammen til et fælles mål, er det Archer vs. Kestrel! Du kæmper mod en ven eller nogen online, og det er en all out kamp, ​​hvor begge har en vis mængde tid til at tage ud hinanden samt AI foder for point. Der er ikke noget som at forsøge at forfølge nogen, og dræbe dem som de forsøger at gøre det samme for dig. Der er ingen mønster, du kan regne ud, ingen glemt AI hvem der dybest set kigger på dig og ikke i stand til at se dig. Det temmelig meget sætter spillet på et helt nyt niveau. Det er så sjovt at tegne en fyr uden ham selv at vide, hvor du var, eller ser som en AI kombattant går ned fra et hoved skudt et par fødder væk, og du forsøger at regne ud, hvor skuddet kom fra.

Splinter Cell: Conviction
co-op for mig er de 4 inches af kød på en en stor gaming manwich og det gør det uendelige re-spilbare. Venligst, hvis du er en fan af stealth action spil, men er blevet afskrækket af tanken om en kort kampagne, jeg beder dig om at genoverveje og gå få dette spil

Splinter Cell:. Conviction
er tilgængelig nu på PC og Xbox 360.