Spil Guider > videospil > alle video game > 'Street Fighter X Tekken' Review

'Street Fighter X Tekken' Review

Spil Rant s Curt Hutson anmeldelser Street Fighter X Tekken

Efter Street Fighter X Tekken
annoncering, fans fra begge franchises var usikker på, hvordan at nærme Capcoms nyeste crossover - da de to kampspil er tydeligt forskellige. Men efter at have tilbragt tid med spillet, denne frygt kan sættes til hvile som Street Fighter X Tekken
finder en måde at bevare meget af det, der gjorde hvert spil store - samtidig med at tilføje nye funktioner til at holde det frisk og spændende for moderne kæmper aficionados.

med et utal af modes og spændende nye spil mekanik, Street Fighter X Tekken
gør sig til rådighed for at bekæmpe fans gamle og nye.

Starter spillet, spillerne er mødt med aa tutorial option - at acceptere denne valgfri træningstilstand vil gå spillere gennem alle de mekanikere, der er nye til spillet, væsentlige lempelse spillerne ind i en kompleks, men sjovt, system. Spillere kan fortsætte gennem hver tutorial kontinuerligt eller individuelt vælge, hvad emne de gerne vil lære om. Som en bonus, er det hele overvåget af Street Fighter
's Dan, comic relief af serien, hvilket gør uddannelse en meget sjovere oplevelse.

Street Fighter X Tekken
er en to-mod-to tag-hold stil fighter i et 2D miljø. Spillere har mulighed for at kæmpe sammen på samme hold, der tillader op til fire spillere at spille på en gang. Fighters kan skifte ud efter behov, og hver har deres egne individuelle sundhedsmæssige barer, men deler i nederlag, hvis endnu en fighter går ned - det gør tagging en afgørende strategisk element. Derudover hvordan
spillere vælger at skifte ud er lige så vigtigt, da der er flere muligheder, der kan blive til nogle virkelig retfærdige combos.

I sin kerne, spillet stikker nøje til den hurtige og flydende stil Street Fighter,
samtidig tilføjer i et par elementer fra Tekken
serie, komplet med en seks-knap ordningen og tre forældelse energimåler bruges til særlige angreb - såsom super kunst, EX specielle moves, tællere og hurtige tag-team combos. Mens generelt hvert tegn kan spille det samme i form af udførende tællere, kast og lignende, hver har en række specielle bevægelser, der vil kræve lidt tid at perfekt og huske. Disse særlige træk kan dumbed for spillere, der ønsker for simple knap-kombinationer, hvilket gør det tilgængeligt for dem, der kan føle sig desillusionerede ved en alt for indviklet kampsystem, men til en pris - såsom et hit til deres meter eller angreb magt. TAG elementer arbejde problemfrit med kampene systemet, så spillerne kan få kreative i, hvordan de håndterer skade, og tilføjer en særlig interessant feature til spillet: Pandora Mode. Medlemmer, der ønsker at ofre sig selv kan give deres partner et ben op i en kamp i form af en kort, men meget kraftfuld boost i styrke -. Det er et spring af tro, der potentielt kan vende slagets

Den største, og måske mest frygtede, er indeslutninger af ædelstene. Gems giver spillerne en fordel i form af boosts, som gør alt fra polering en figurs styrke til at reducere skader, og hjælper, som gør udførende bevæger lettere. De, bekymret for, at perler vil ubalance i spillet vil blive trøstet at vide, at ædelstene har hver deres egne betingelser, der skal opfyldes for at udføre dem, såsom en frist eller endda en specifik omkostning at balancere tingene ud. Hvis en spiller bruger en perle at gøre inddata flytter lettere, for eksempel, vil de lide et fald på 10% i angreb skader, mens i brug. Gems tilføje til de strategiske elementer i spillet og give mulighed for unikke tilpasning til accent styrker eller imødegå svagheder en spiller, mens du stadig holder de spilleregler niveau - og blot tjene til at hjælpe i modsætning til at tage det faktiske dygtighed <. p>

Street Fighter X Tekken
byder på mange forskellige måder, der holder det friske og tilbyde nye udfordringer. Arcade mode er temmelig ligetil, begyndende med korte og ofte morsomme karakter introer og slutter med lige så underholdende drilleri - mest unikke til de særlige hold spillere har flikket sammen. I løbet af denne tilstand er der begynder og slutter filmscener, der introducerer de tegn og indgå deres fortælling, rører op oplevelsen med mindre historieelementer. Derudover arcade mode er ligesom sin navnebror - så spillerne kan afbryde et spil og udfordre hinanden. Ikke ulig droppe fjerdedel i en maskine -. Som giver det en mere autentisk Arcade føler

Challenge mode, som består af flere mindre tilstande, er, hvor kæmper fans rent faktisk vil lære at spille spillet. Først er Tutorial tilstand, hvilket er hvor nye spillere og garvede veteraner bør gøre en pitstop for at lære nogle nye tricks. Trial-mode giver spillerne mulighed for at gå gennem 20 tegn-specifikke prøver og analyser dem på deres evne til at trække ud visse bevægelser og combos. Mission Mode sætter battle betingelser at din karakter skal arbejde igennem, mens kæmper med AI.

Spillere, der stadig ikke føle, at de har fået det hele ned kan spectate i Replay Channel for at se replays af højtstående spillere og lære hvordan spillet kan beherskes. Derudover spillere har mulighed for at se replays af bestemte tegn, de seneste replays, eller endda deres egen gemte replays. Undersøgelse de bedste kæmpere introducerer nye strategier til dem, der stadig lære de ins og outs af spillet og er en fremragende træningsredskab.

Klassificeret kampe er tilgængelige for dem, der ønsker at udfordre andre spillere online, foruden et par af battle typer, der holder online kampene friske såvel som en Briefing Room, der giver venner over hele verden til at praktisere med hinanden. Desværre online oplevelse var en smule usikker. Selv med en stærk forbindelse, kan søge efter modstandere spillere står over for en lang ventetid og lobbyer var til tider vanskeligt at deltage. Mens de centrale online komponenter kunne bruge nogle polish, der er så meget til rådighed for en enkelt spiller, som mange ikke vil noget imod at vente tålmodigt indtil Capcom glatter tingene ud.

Street Fighter X Tekken
kombinerer to elskede kampe franchises i én smuk pakke. Med en imponerende liste og indeholder alle den rigdom, stil og humor af begge serier, kombineret med sin unikke adgang til alle typer af spillere, denne smarte fighter banebrydende for fremtiden for sin genre.

Street Figher X Tekken
er tilgængelig nu til Xbox 360 og PlayStation 3. spillet Rant spillede Xbox 360 version for denne anmeldelse.