Spil Guider > videospil > alle video game > 'Starhawk' Review

'Starhawk' Review

Spil Rant Anthony mola © anmeldelser Starhawk
Spilleren er fanget, sammenkrøbet bag improviseret dækning som kugler suser forbi. . Fjenden AI lukker i I næsten alle andre skydespil, vil det betyde den visse død - eller en rammende timet cutscene. Men Starhawk
har et trick i ærmet: Build og Battle System. Spilleren kalder ned to tårne, rive oppositionen i stykker, eller måske endda landing en direkte oven på uheldig fjende troops.That er hvad der gør Starhawk
værd playing.It skal siges, at dem, der søger at < em> Starhawk
for sin single player oplevelse vil være skuffet. I betragtning af Warhawk
var en multiplayer kun titel, dette bør ikke komme som nogen overraskelse. Starhawk
's singleplayer fungerer godt nok til at fastlægge rammerne for multiplayer - og er struktureret på en sådan måde, at der ikke er "multiplayer med bots," det er bare trukket ned af en middelmådig story.The solo kampagne centre rundt en mystisk ny energi kraft kaldet Rift Energy. Dette har medført en guldfeber slags, der forårsager prospektorer at gennemsøge planeter søger Rift indskud. Men for al den kraft Rift Energi bringer, er der en ulempe: overeksponering til Rift Energy kan slå folk i monstrosities kendt som udstødte, eller "Skorper" som de er almindeligvis omtales. Det er her hovedperson Emmett Graves kommer i - han er en Rift Salvager, og det er hans opgave at beskytte minearbejdere fra udstødte. Emmett plejede at være en simpel Rift mejetærsker, indtil en ulykke infunderes ham med Rift energi, forlader sin fysiske fremtoning fast mellem Menneskelig og Outcast.In over at fortælle Emmett historie, Starhawk
's singleplayer bruges også til at introducere spillerne til tennents af multiplayer. Spillere vil styre en bred vifte af køretøjer, og introduceres til spillets Byg og Battle System. Brug Byg og Battle, spillerne kan ringe ned strukturer fra rummet for at hjælpe dem i kampen. Disse spænder fra tårne, til køretøjer garager til bunkers. Systemet fungerer problemfrit, med strukturer bygget i sekunder efter at blive kaldt i. Byg og Battle-system giver også spillere smule pusterum i den lineære kampagne, som spillere er i stand til at kæmpe den måde, de vil. Ikke en fan for at flyve? I de fleste tilfælde kan spillerne bare ringe ned beam tårne ​​til at hjælpe dem at tage sig af antenne enemies.The kampagne er forholdsvis kort, og kan sandsynligvis være afsluttet i en dag - for særligt dedikerede gamere. Mens gameplayet er poleret til nær-perfektion, historien er fuld af spildt potentiale. Kampagnen sætter fokus på Emmett forhold med sin bror og sin hjemby White Sands, men det gør ikke dykke dybere end "der er nogle dårlige blod mellem os." Der er også undertoner af isolation, som Emmett er adskilt af sine kolleger på grund af hans halvt menneske /halvt Outcast udseende, men denne idé er kun nævnt to gange i hele den vigtigste kampagne. Så er der det sidste niveau, som bare smider i et plot point ud af ingenting - det har aldrig forklaret og forventes spillere til at gå sammen with.While Build og Battle systemet gør tilføje et lag af dybde til Starhawk
's singleplyer, historien i sidste ende bliver dens største mangel. Det er en god ting derefter at Starhawk
har en af ​​de mest polerede og fejlfri multiplayer komponenter denne produktion.Det original Warhawk
var berygtet for sin stejl indlæringskurve, og uden en enkelt spiller kampagne det kunne være vanskeligt for nye aktører at komme ind i shooter. Heldigvis har Lysbord Interactive gjort mere end nok boliger for nye spillere, uden at ofre den udfordring Warhawkers er vant til. Ud over den singleplayer kampagne, er der nu en "Explore" i den menu, der gør det muligt for spillerne at udforske kortene i deres eget tempo, og uden tredive én andre spillere skyde på hinanden. Der er også en ny multiplayer Homeworld, der fungerer som en interaktiv lobby. Her kan spillerne invitere deres venner og rode rundt i fuldt 3D-miljøer, inden du tager ud i multiplayer. Starhawk '
s multiplayer består af fire tilstande, Team Deathmatch, Deathmatch, Capture the Flag og zoner. De første tre er selvforklarende for alle, der har spillet et multiplayer shooter før, men Zones er lidt af en anderledes bæst. Zoner er et Domination-stil game mode, men det kommer med et twist. Hver zone har tre "niveauer", som er berørt af, hvorvidt successive zoner er blevet fanget. Så for eksempel, hvis Hold A har Zone 2, men Hold B har zone 1 og 3, zone 2 vil forblive på niveau et. Hvis hold A var at fange en af ​​de omkringliggende zoner, ville Zone 2 kunne flytte et niveau op. Dette gør det vanskeligere for spillerne at fange en zone, som den højeste en zone niveau, jo længere det tager at capture.The førnævnte Byg og Battle system er kernen i Starhawk
's multiplayer. Ligesom i singleplayer, Build og Battle system er meget lydhør, med strukturer bygning til færdiggørelse i få sekunder. Men i modsætning til singleplayer, strategi virkelig kommer i handy under multiplayer. Under kampagnen kunne spillerne sandsynligvis komme af med bare at smide ned tårne ​​og bunkers på et indfald, men i multiplayer man nødt til at tænke mere om struktur placering. Spillere kan oprette Outposts, der giver dem mulighed for at gyde yderligere i slagmarken, men placere den inden seværdighederne i fjendens holdet kunne betyde forskellen mellem sejr og nederlag - da ressource management er ekstremt vigtigt mod erfarne players.Vehicle os også komme i handy, som spillerne kan vælge, om at gyde et væld af køretøjer for at hjælpe dem med at kæmpe. Spillerne har adgang til tanke, jet cykler, jet packs, jeeps og Hawks. Hawks har modtaget en betydelig opgradering, da Warhawk
. I skytten 2007 kunne de pseudo-jets stoppe og hover, tillader en at nemt pin punkt jorden mål. Nu kan Hawks forvandle bi-pedal mechs, så spillerne kan løbe rundt stomping fjender, eller give dem et mere præcist skud på infantry.As for infanteri kamp, ​​har Lysbord Interactive gjort ganske meget for at modernisere spillet. Spillerne kan nu sigte ned seværdigheder med alle våben, i stedet for bare snigskytteriffel. Regenerativ sundhed har også erstattet behovet for sundhed packs og bio-felter, selv om våben stadig skal afhentes off af døde fjender eller omkring miljøet - hvilket er en nice ændring af trit fra de mange loadout-centreret skytter, der er blevet gennemtrænger markedet. Desuden er der nu en sprint knap og og meleeing er nu en én hit kill. Dette medvirker til at fremskynde tempoet til multiplayer, men det er ingen overraskelse, at nogle old-school fans ikke kan byde den nye changes.Ultimately, hvad der gør Starhawk '
s multiplayer så vellykket kommer ned til to store ting: mangel på problemer med forsinkelser og den fremragende skydning mekanik. Watching strukturer falder fra kredsløb og konstruere sig selv på få sekunder uden afmatning får aldrig gamle, og det er endnu sjovere, når spillerne droppe en struktur eller drop pod på fjender. Skyderiet er sammenknebne til perfektion; spillere har nok manøvredygtighed til ikke at føle sig som en omvandrende tank, men det er bare tung nok, at man ikke vil finde sig tankeløst sprøjtning kugler. Alt dette kommer sammen om at skabe en multiplayer mode, der er højt på replayability, og en, der spiller vil finde sig synke timer into.As prikken over i'et, er der også en co-op mode, hvor spilleren skal dræne en Rift energi godt med hjælp af op til tre venner. Da de høste Rift energi, vil bølger af Outcast infanteri forsøge at stoppe driften. Igen, har spillerne Build og kampsystem til deres rådighed, der tilbyder et unikt twist på Horde-mode stil co-op. Den eneste fejl med co-op er, at der ikke er nogen matchmaking - tvinger spillerne til at stole helt på deres online venner. Ingen online venner spille? Så du sidder fast spiller ved dig selv - eller split screen med en lokal ven. Split skærm gør også sin tilbagevenden i multiplayer -. Dog desværre jeg er fraværende fra den vigtigste kampagne Starhawk
serverer en af ​​de mest underholdende og nær-perfekte multiplayer oplevelser i seneste hukommelse, og det er komplimenteres af smukke skyde mekanik og genren-bøjning Byg og Battle-system. Fans af multiplayer skydespil vil finde en masse at gøre her, men dem, der søger en spændende singleplayer oplevelse bør søge andre steder. Starhawk
forbedrer sin forgænger i næsten alle måde, at skabe en oplevelse, der er lige så dyb , og lige så vanedannende. Overflødigt at sige, det er en anden stor titel at føje til PS3 biblioteket. Starhawk
er nu tilgængelig på PS3.-Følg mig på Twitter @AnthonyMole.