Spil Guider > videospil > alle video game > 'Technobabylon' Anmeldelse:. En Oldschool Adventure Game At Delivers

'Technobabylon' Anmeldelse:. En Oldschool Adventure Game At Delivers

Technobabylon
vil behage fans af den oldschool peg-og-klik eventyr genren, leverer en cyberpunk mysterium med smarte gåder og store dialog

Wadjet Eye Games har masser af erfaring, når det kommer til udgivelse spil i cyberpunk genren, og Technobabylon
sigter mod at blive den næste store hit på deres liste over peg-og-klik mysterier. Spillet blev oprindeligt planlagt at frigive gennem 8 separate freeware kapitler fra uafhængig udvikler teknokrat Games, men Technobabylon
blev hurtigt samlet op af Wadjet Eye Games og udviklede sig til en sammenhængende ental oplevelse rettet til en detail udgivelse via Steam. < p> gamere, der giver titlen et spin vil finde sig i en gammel skole peg-og-klik eventyrspil baseret på en fremtid, hvor byerne er metallisk, kulde, og drives af en kraftig kunstig intelligens. De tre hovedpersoner i spillet har godt sammenvævede plots, interessante backstories, og masser af smarte gåder at løse - uden tvivl, Technobabylon
kan stå op til de bedste spil i peg-og-klik genre.

som altid synes at være tilfældet med cyberpunk eventyr, vil spillerne afdække en historie om forræderi, spionage, og korruption, der stammer til selve roden af ​​byen. Det er en klassisk plot, og en, der er blevet forsøgt mange gange før. Heldigvis udvikler teknokrat Games gør et fantastisk stykke arbejde med at gennemføre historien på en interessant måde, at opbygge en støbt af unikke og originale figurer, der vil holde spillerne gætte hvem der stod bag alt indtil allersidst spillet, som selv har flere udfald. < p>

den vigtigste del af enhver puzzle-baserede mysterium spil er præsentationen af ​​gåderne selv, og det er her Technobabylon
virkelig leverer. Langt størstedelen af ​​spillets gåder og problemer løses i en række udfordrende trin, men i sidste ende logisk og klog nok til at holde spillerne på tæerne. Selvfølgelig er der et par outliers, der vil efterlade gamere skrabe deres hoveder om, hvordan de skulle vide, hvad de skal gøre, men for det meste Technobabylon
er spot-on, når det kommer til sine udfordringer, og spillere vil føle en følelse af ægte realisering, når de overgår hver af de mange gåder. Om dens eksternt lodsning droner, manipulere AI personligheder, eller endda løse hvordan du indtaster gennem en låst dør, Technobabylon
gør regne ud, hvordan man kommer til den næste destination en fornøjelig oplevelse.

Mellem de tre hovedpersoner , Latha Sesame bringer spillet sin største frisk pust, da hun er i stand til at indtaste en elektronisk verden kaldet Trance. Herfra hun interagere med andre brugere og endda AI-systemer, hun møder, viser dem gennem humanistiske avatarer komplet med unikke personligheder. Her spillet bøjer sine kreative muskler på ikke blot at give unikke gameplay, men også at levere en dialog med vid og humor så godt. Mens de to andre hovedpersoner, Regis og Lao, ikke har deres egne Trance scener, de har deres egne specialiteter, som de bringer til bordet.

Den grafiske stil Technobabylon
er både konsekvent og en glæde at se, med gader tordenskyl i neonlys der shimmer over køre-down områder af byen, og forfriskende byger af pyntegrønt i en gestus i trods til det overvældende metallisk indstilling. Gamers der voksede op med spil som Police Quest
, eller nydt stil Gemini Rue,
vil finde sig grundigt derhjemme med pixel-tunge kunstværk ofte fyldt med skidt og ledninger. Mens baggrunden selv er godt gået, spillet fortjener også ros for sin fantastiske brug af belysning, der komplimenter kunstværket og tonen i spillet.

Selvom spillet byder på flere stier til at gå ned, spillerne vil finde sig på to forudbestemte destinationer i slutningen - som er lidt af en skam, overvejer det lignede nogle af de tidligere valg ville have deres egne konsekvenser. I stedet eneste valg foretaget lige før slutningen af ​​spillet havde en indvirkning på den endelige scener. Det er lidt af en konstruktionsmaskiner, men de endelser levere nogle afgørende punkter, og lade døren på vid gab for en potentiel efterfølger i fremtiden.

På trods af den generelt positive erfaringer, gennemspilning var ikke uden sit eget sæt af mindre fejl . Nogle dialog i slutningen af ​​spillet syntes at komme op forkert, med spillere i stand til at ringe til andre karakterer, der ellers blev forhindret. Hertil kommer, at nogle af de stemmeskuespil - især beslutningen af ​​Dr. Regis - var lidt for monoton, hvilket gjorde selv de mere dramatiske scener lidt mindre bevægelse. Samlet, men det er en lille klage at gøre i et spil, som tog os 8 timers solid frikvarter at fuldføre, og havde os ivrige efter at skabe vores måde gennem hele historien fra start til slut.

Technobabylon
vil behage alle fans af peg-og-klik eventyr genren, og Wadjet Eye Games kan glæde de fandt en cyberpunk efterfølger, der matcher med de høje standarder efterladt af Gemini Rue
.