Spil Guider > videospil > alle video game > Skylanders: Spyro eventyr anmeldelse

Skylanders: Spyro eventyr anmeldelse

Skylands ISIN-fare! En unavngiven Darkness væve over horisonten, de Skylanders har beenshrunk ned og ført væk på jorden og det er op til den nye portal mester torescue dem fra forhandlere overalt (for blot otte bukke et pop), så theycan redde dagen. Spyro the Dragon tilbage med Skylanders: Spyro s Adventurein en måde, han er ikke set før - i en tre tommer action figure

Skylanders isan adventure spil, der blander legetøj indsamling og videospil.. Spillet fungerer withSkylander action-figurer og en figur læser kaldet Portal of Power whichsynchs trådløst til spillet gennem en USB-adapter tilsluttet din consoleor PC. Når et tal er placeret på portalen, er denne karakter placeres i-game.Experience, evner, og indsamlede penge med dette tegn er gemt withinthe handling figur, der gør det muligt for spillere at nemt bruge deres karakterer i friends'games - selv på tværs af platforme. Desværre er gemt spil fremskridt på theconsole, så tallene vil ikke overføre sparer

wholesystem fungerer fint.; portalen giver spillerne til at skifte ud tegn på thefly, som ofte er nødvendig for at få adgang til hemmelige områder. Der fastsættes også fra en littlelight show, der ændrer farven på portalen, afhængigt af elementet typeof karakter og aktiverer en kort, men fantastisk, karakter animation - whichwe aldrig blev træt af at se. Portalen of Power gør suge saften ud ofbatteries hurtigt selv, og ikke har en mulighed for at sættes i anoutlet. Så investere i genopladelige batterier er nok det bedste bud sincethe spil kan ikke spilles uden portalen

Men enoughabout legetøj -. Hvad med spillet? Skylanders er en simpel action-baserede dungeoncrawler tager op til to spillere til en række forskellige steder, ligesom en Cyclops-infestedcastle, mol miner, et hjemsøgt underverden, og en WWII-inspirerede slagmarken. Theseare alle adgang til via et centralt knudepunkt indeholder historie-kørsel NPC'ere der offerability uddannelse og udfordringer. Niveauer vil få spillerne finde nøgler, killingenemies, bryde genstande, indsamle penge, finde samleobjekter og repeatingthat proces, indtil du når til slutningen af ​​niveauet. Der er ikke meget sort betweenlevels i form af struktur eller mål, men der er nok stof i thegameplay at holde os ønsker at fuldføre hvert område og styrke ourcharacters.

Fjender comein forskellige former og størrelser med unikke evner og modstande . Zombier, forinstance, let besejret af en brand typen angreb men er usårlige tophysical angreb. Samlet set har de fleste fjender ikke nogen significantchallenge indtil den sidste tredjedel af spillet. Da vi fladede en characterover løbet af historien, kunne vores Skylander håndtere de hårdeste grupper ofenemies med lethed. Selvom Skylanders sigter mod et yngre publikum af spillere, ville en bedre skalering vanskeligheder kurve har lavet nogle dele af gamefeel som mindre af en trummerum.

Forbedring yourcharacter er en væsentlig del af gameplayet. Opsamling erfaring vil bygge aSkylander attributter som skader og sundhed, men at indsamle penge til unlocknew Skylander evner er, hvor den virkelige afhængighed sætter ind. Disse opgraderinger rangefrom tændes nuværende evner til at tjene helt nye, flere powerfulskills. I Spyro tilfælde, han er i stand til at opgradere fra at kaste et enkelt fireballto at kunne skyde tre ad gangen, samt at få mulighed for at fireone enorme trykladning blast. Sorten i 30-plus tegn er easilythe mest givende del af Skylanders som vi havde de mest sjove levelingcharacters og oplåsning evner, så skift til en anden karakter til doit igen.

Når acharacter er stærk nok, kan spillerne ønsker at tage dem i multiplayer totest deres Skylander evner mod en vens. Den multiplayer modesoffer en chance for spillere at udfordre deres venner en-til-en i ArenaRumble, SkyGoals, og SkyGem Master. Arena Rumble sætter spillere mod hinanden i en fri-for-alle slag, SkyGoals kræver spillerne til at flytte en bold ind ascoring zone, og SkyGem Master uddeler sejren til den første spiller til at collectfive ædelstene. Disse tilstande var sjovt at spille et par gange, men de er ikke robustenough at holde spillerne ønsker at vende tilbage. Også, er spillet ikke tillade morethan to spillere til at konkurrere, hvilket gør holdkonkurrencen helt fraværende.

Et trickything om Skylanders er det ikke så subtile fremstød for at få spilleren til at købe moreaction-tal. Kun specifikke elementære typer er i stand til at låse designatedgates indeholder indsamles hatte og særlige evne låser. Hver af theSkylanders falder ind under en af ​​otte elementære grupper: ild, vand, liv, jord, tech, luft, udøde, og magi. Så hvis du ikke er i besiddelse af alle charactertypes, du er ude af lykke. De hatte giver tilskriver bonus og characterswear dem i spillet, tilføje nogle tilpasning og gøre dem ser cool. Findinghats er absolut en stor bonus - hvis du har den rigtige tal at få accessto dem. Også hele spillet verden er Soul Gems at låse allcharacters 'ultimative evner. Når disse findes, spillet nedskæringer en videoshowcasing den nye karakter og deres awesome evner, essentiallyadvertising figuren. Selv vi havde en hård tid at bekæmpe trangen til at gå ud andfill tomrummet i vores samling.

Skylanders Isan underholdende og vanedannende spil med unikke ideer, der aldrig føler gimmicky.While spillet er sjovt i sin egen ret, de tal og portal gør det intomore end blot den gennemsnitlige adventure spil. Prisen kan være lidt stejl, med spillet konstant tilskynde spillerne til at købe flere tegn, men thefigures er godt lavet og gøre store samleobjekter. Vi ville ikke være overrasket ifSkylanders blev den næste "mĺ catch'em alle" dille.