Spil Guider > videospil > alle video game > Elementer af Destruction anmeldelse

Elementer af Destruction anmeldelse

Har du nogensinde opbygget en by i SimCity, kun at have det sjovere smide det med naturkatastrofer? Hvis ja, kan du ønsker at tjekke ud Elements of Destruction til Nintendo DS. I dette budget prisbillige kaos simulator, du bruger den berøringsfølsomme skærm til at udløse tornadoer, storme og andre katastrofer på præfabrikerede byer og forsøge at uddele så meget ødelæggelse som du kan, før tiden løber ud.

Oprettelse katastrofer og flytte dem rundt med touch-screen er både nemt og sjovt. Homes, skyskrabere og stadions antændes og smuldre som du trækker tornadoer back-og-tilbage over dem. I et forgæves forsøg på at stoppe dig, har regeringen lagt enorme maskiner i hele byen, der kan udligne de vejrfænomener, du opretter. De har også sendt reparation fly til at fastsætte de bygninger, du skade. Hver mission lægger mere og mere af disse forhindringer op imod dig, men bare rolig, du tjener mægtigere storme med hvert nyt niveau du åbner. Power-up elementer på kortet kan også øge dine katastrofer til tæt-bibelske proportioner.

Nogle missioner helt lade dig løbe vild, mens andre vil have du konstant genstarte for at finde ud af at knække byens forsvarsværker inden for tidsfristen. Det eneste store problem er, at konkurrere mod ansigtsløse reparation fly, og uret bliver gammel temmelig hurtig. Du kan afværge kedsomhed ved at spille i shorts byger. Eller du kan overbevise dine venner til at købe spillet og drage fordel af den lokale multiplayer-mode, som tilbyder inciterende tovtrækning stil kampe hvor de bygninger, du ødelægger ender på de andre spilleres skærme.