Spil Guider > videospil > alle video game > Anmeldelse: The Sims 4

Anmeldelse: The Sims 4

spillere i hele verden har ligget i The Sims
franchisen i mere end ti år, spille Gud og crafting historier om deres egne med virtuelle figurer kendt som Sims. Vi voksede op med goterne, fjerne stiger fra puljer, hæve simmere fra spædbørn til ældre, og beskæftiger sig med spontanitet af historien progression i tre rater og utallige udvidelser. | Electronic Arts og Maxis håber at ryste op efter fem år siden den sidste rate blev frigivet med The Sims 4
. Nye funktioner er blevet indført for at rulle nye spillere i og holde loyale fans begejstrede franchisen. Udviklerne har også lovet at vende tilbage serien til sine rødder og fremhæve forholdet mellem spillere og deres simmere.
The Sims 4
gør genopfinde ligningen med følelser stater og mere intelligent Sim AI at nævne nogle få . Men disse funktioner kommer på bekostning af et par væsentlige gameplay elementer fans elskede fra tidligere rater,.
Er trade-off værd? Jeg tilbragte en uge i Oasis Spring og Willow Creek for at finde ud
Create-a-Sim-tilstand gik igennem et hovedeftersyn og det & rsquo;. S en velkommen forandring. Spillere kan forme simmere ved blot at klikke og trække på fremhævede områder ligesom kæbe, lår, kindben, og arme. Der er nogle områder, som du kan & rsquo; t justere, men der & rsquo;. Er mere end nok til at gøre en unik simmer af dine egne
udvalg af tøj er begrænset, og det føles bare, selv om det & rsquo; s et grundspillet. Men parring enkelte beklædningsgenstande er mere visuelt tiltrækkende denne gang, da der aren & rsquo; t nogen mere klipning problemer. Jeg virkelig elskede stylet udseende funktionen og det & rsquo; s særdeles nyttige for spillere, der don & rsquo; t ønsker at tilbringe tid beredning deres simmere op. Jeg ville bare ønske, at der var mere stylet udseende rådighed end en håndfuld eller en mere forbedret tilfældig outfit, generator, der gør ikke & rsquo;. T parre en vinterfrakke med korte shorts
En masse fans muligvis skuffet, at spillet ikke tillader spillere til oprette og gemme deres egne tøj mønstre. Jeg sjældent bruge denne funktion, men jeg kan se, at dette er et aspekt, & rsquo;. R klart godt modtaget og elsket af spillerne
Med hensyn til personlighed, ser vi tilbagelevering af et par velkendte træk og indførelsen af ​​nye, som godt. Det & rsquo; s virkelig cool, hvordan udviklerne forfinet systemet i dette spil. For eksempel kan en simmer med uforpligtende træk isn & rsquo; t nødvendigvis negativ over for tanken om relationer. Det tager kun et længere tid for dem at begå, og de kan endda være dem til & ldquo; ønsker & rdquo; at være i et forhold eller blive gift først. Den Sim havde jeg var meget ivrige efter at gå støt, foreslår, og blive gift når alle forhold søjler blev fyldt op. Det går ud over blot en dimension af Sim & rsquo; s liv. Det kan også påvirke deres arbejde liv, når de & rsquo; ve været fast i den samme stilling i længere tid. Derfor mangfoldigheden af ​​hvordan disse træk funktion er virkelig et skridt op i retning af at tilføje et menneskeligt element til Sims.
Derudover kan du også vælge gåtur stil dine simmere. De kan være storsnudet med deres næser op i luften, dovne med deres skulder slouched eller flirtende ryster deres hofter. Det & rsquo;. S intet banebrydende, men det fungerer godt i kombination med en masse andre ting Maxis tilføjet i spillet
Det blev afsløret forud for udgivelsen af ​​spillet, at småbørn wouldn & rsquo; t indgå i basen spil The Sims 4. Salg The livsstadier tilgængelige i spillet er spædbarn, barn, teenager, ung voksen, voksen og ældre. Jeg oprindeligt troede, at jeg wouldn & rsquo; t virkelig huske fraværet af småbørn, men jeg var forkert
småbørn spillet en væsentlig rolle i at forbedre spiller og Sim forhold i The Sims 3 fotos.. I & rsquo; er sikker en masse spillere har minder af desperat forsøger at jonglere at tage sig af et barn, der har en karriere, og et liv i almindelighed. På toppen af ​​fornødenheder, skulle du lære dem at gå, tale, og bruge potte. Spillere kan også læse deres Sim & rsquo; s småbørn til at udvikle færdigheder i en tidlig alder. Mens småbørn er en håndfuld, det & rsquo; en udfordring, der i sidste ende ender givende for spillere. Jeg håber bestemt, at de tilføjer småbørn i fremtidige udvidelser, fordi det ville være uheldigt, hvis det kan & rsquo; t arbejde med The Sims 4
i sin helhed
For de fleste spillere, det & rsquo;. Ll helt sikkert lyst til noget er galt, når et spædbarn pludselig overgange ind i en gå og tale barn
Det & rsquo;. s helt muligt at skabe en familie fra en simmer i CAS. Du kan oprette et barn, søskende, og forældre baseret på en Sim & rsquo; s genetik. Denne funktion er en pæn tilføjelse til forhastede spillere
Efter oprettelse mine første simmere i The Sims 4
, var jeg spændt på at se de to verdener til rådighed:. Oasis Springs og Willow Creek. Det blev meddelt, at hver verden ville have flere forskellige kvarterer. Det fik mig til at forvente et område, & rsquo; s så stor som Sunset Valley og Bridgeport kombineres. Desværre, et kvarter i The Sims 4
bedre kan defineres som en sektion med 3 til 5 partier. Det er stadig isn & rsquo;. T meget i betragtning af der er bogstaveligt talt kun en håndfuld af sektioner i en verden
Den offentlige grunde til rådighed, er meget begrænset, og der isn & rsquo; t meget at gøre, når simmere besøge enten. Hospitalet, skole, rådhuset og andre kanin huller er temmelig meget fraværende fra spillet så godt. Rejser mellem masser isn & rsquo; t så problemfri som før, fordi du nu nødt til at gå gennem en læsning skærm hver gang. Jeg vil sige, at & rsquo; s det belastninger på mindre end 10 sekunder, men blot at have det der bryder en spiller & rsquo; s fordybelse. I The Sims 3
, mine simmere kunne jog fra den ene ende af kvarteret til den anden uden afbrydelse. Jeg kan & rsquo; t selv besøge min nabo eller en foran mig uden at se en belastning skærm
På den anden side, lukke op i verden tillader Maxis at gennemføre andre gunstige egenskaber.. Du kan rejse mellem to verdener nu og dens indbyggere kan så godt. Det & rsquo; s også muligt at kun kontrol én simmer ud af fem andre i en husstand, hvor kun en enkelt simmer besøger en masse. For eksempel kan jeg sende Mortimer til Caliente & rsquo; s hus og lade alle andre bagefter. Jeg har mulighed for bare at styre Mortimer eller skifte til Bella og resten derhjemme. Jeg kan endda fortælle inaktive simmere at opbygge færdigheder, vedligeholde behov, og andre aktioner, mens I & rsquo; m travlt sammenblanding med min aktive simmer. Det & rsquo; s en pæn funktion, der hjælper dig med at administrere styre en enorm husstand, men det & rsquo;. S ikke værd at miste den sømløse aspekt
jeg også fandt det skuffende, at spillere vandt & rsquo; t har mulighed for historien progression. Efter min mening, at & rsquo; s af de bedste funktioner i The Sims
franchise. Det var ikke & rsquo; t et perfekt gameplay element, men det var meget nyskabende og det bidrog til at bringe The Sims
til livet. Det var en enorm forbedring fra de to første The Sims
spil, hvor alle uden for dit kontrolleret husstand hænger i en tid vakuum.
The Sims 3
tilladt os at spille Gud ved tilskuer på vores kreationer med lidt indgriben fra tid til anden. Sims uden din aktive husstand gå videre med deres liv og er for det meste styret af deres forhåbninger og karaktertræk. Naboer kunne blive gift, få et barn, få et job, få en forfremmelse, fyret, eller endda dø, mens du spiller en familie. Det & rsquo; s spontanitet, der tilføjer til realismen, selv om det gør ikke & rsquo; t give mening. En meteor faldt på en simmer eller en uplanlagt graviditet sker. Livet kaster disse curveballs og det var sjovt at se det afspejlet i spillet. Nogle gange er det & rsquo; s også sjovt at se, hvad dine kreationer vil gøre, når overladt til deres egne enheder
The Sims 4
har mulighed for at skifte aldring og slukkes for ukontrollerede husholdninger, men de vandt & rsquo;. T gå om på deres liv på egen hånd. Fraværet af historien progression er et stort tilbageskridt, da det bryder samhørighed og dynamik i verdens
På den lyse side, der & rsquo;. R en masse at elske med gameplayet af The Sims 4
. Sims er mere intelligente og intuitive denne gang. De følelser stater er ikke en gimmick. Træk guide hvordan Sims føle og reagere om visse situationer. Efter en break-up, ville mit Sim konstant græde i sengen i lange perioder, og animationerne selv transporterede den følelse. Andre simmere kunne juble dem op, men visse begivenheder kan udløse visse følelser stater oftere.
Visse interaktioner er kun tilgængelig på visse følelser stater. Sims ville kun får chancen for at gøre det & ldquo; lidenskabelige kys & rdquo; handling, hvis de var i en flirtende humør. Udluftning til en anden simmer er kun tilgængelig, hvis de føler anspændt. Interessant, følelser af den modtagende part spiller også en rolle. Du sikkert don & rsquo; t forvente en trist simmer at flirte tilbage efter en afslappet pick-up linje blev kastet på dem
simmere har nu lært at multitaske som folk i det virkelige liv.. Du kunne befale Mortimer at øve at skrive på computeren, mens forvaltningen en samtale med Bella og hans børn. Hvis jeg husker rigtigt, jeg tror det & rsquo; s endda muligt at bruge telefonen og toilettet samtidig på, hvad folk gør i det virkelige liv. Jeg også virkelig lide, hvordan simmere komme tættere på hinanden, når de engagere sig i samtale. Nogle gange står de ved siden af ​​dem eller finde en stol tæt ved. Denne tilsyneladende bevidsthed om nærhed bringer Sims et skridt tættere på at opnå menneskelige kvaliteter.
Relationships har forskellige dimensioner, og der er to søjler svarende til The Sims 2
. Der & rsquo; s en til at måle venskabelige forbindelser og en anden for romantisk engagement. Det & rsquo; s muligt at være i et forhold med en anden simmer, du & rsquo; re ikke engang venner med. Du kan endda blive gift med en person, du hader og forholdet vil blive mærket som en & ldquo; dårlig romance & rdquo; at & rsquo; s giftige. Jeg havde to romantisk involveret simmere, der var soulmates og bedste venner for evigt på samme tid
Du kan have mere end én kæreste /kæreste i The Sims 4
uanset om du & rsquo;. Re gift eller ej. Polygami isn & rsquo; t muligt selv, så kan du kun har den ene ægtefælle. Men det gør ikke & rsquo; t aflede opmærksomheden på Maxis & rsquo; . Succes med at oversætte kompleksiteten i at definere et forhold i et videospil
En anden funktion i spillet, der kommer fra The Sims 2
er & ldquo; målrettet & rdquo; datoer og begivenheder. Skal du på datoer og partier er meget mere aktiv og udfordrende, da spillerne skal opnå en main og sub-mål inden for en vis mængde tid til at have en vellykket social begivenhed. Der er en række forskellige mål, og det varierer på selve begivenheden og dens tema hvis relevant. Opnåelse det vigtigste mål og et par delmål redskaber en gratis husstand element. Du vandt & rsquo; t låse et helt nyt element, men blot vinde et element, & rsquo; s allerede Køb Mode. Jeg tilflugtssted & rsquo; t set mulighed til & ldquo; Inviter rektor & rdquo; slut endnu, men forhåbentlig får vi at vin og spise rektor så min Sims & rsquo; børn kunne komme ind privatskole
Dette er et element, som jeg & rsquo;. er glad fik genindført til serien især da den sidste rate tog det ud. I The Sims 3,
du ville have nogen idé om, hvordan din date eller fest, der foregår. Det & rsquo; s bare handler om at holde dem underholdt og fodret. Der weren & rsquo; t nogen mål eller frist til at udfordre spillerne og holde tingene spændende
parter er også organiseret forskelligt denne gang.. Så snart du planlægger en, det sker umiddelbart efter, så du bedre være forberedt. Du kan leje dine simmere & rsquo; naboer til at være den mixologist, cateringvirksomheder, og entertainere foruden standard townies. Det & rsquo; s en cool måde at faktisk have valget til at ansætte simmere du ved er uddannet i et bestemt erhverv
jeg også gerne, hvordan forhåbninger aren & rsquo;. T opnås ved at gennemføre en eneste og vanskelige mål. Det & rsquo; s opdelt i forskellige niveauer, og der er delmål, der er nødvendige for at komme videre til den næste. Mens der & rsquo; s en vigtigste mål i sidste ende, det & rsquo; s dejligt at se det brudt ned, og du kan faktisk føle belønnet hvert skridt på vejen. Job og kampagner fungerer på samme måde som godt.
Når det kommer til Køb og Byg-mode, mine følelser er temmelig meget tæt på, hvad jeg mener om verden i almindelighed. Jeg forstår, at dette er en base spil, men valget af emner stadig føler sig begrænset lide det & rsquo; s stole på udvidelser. The Sims 4
skal kunne stå på sine egne med nok varer, men det undlader at gøre det. Jeg kan lide Men hvordan du kan låse op for bestemte objekter som belønning ved at nå toppen af ​​en bestemt karriere og andre ting
I & rsquo;. M ikke meget af en bygherre, når det kommer til The Sims
, men jeg kan sige, at Maxis gjorde et godt stykke arbejde med at gennemføre stylet og pre-designede værelser til hurtig og nem bygning. Det & rsquo; s så simpelt som at vælge en bestemt stil og bare trække og slippe køkken, stue, spisestue, og soveværelser i dit ønskede område. Dette er helt sikkert et besvaret bøn til spillere, der don & rsquo; t tilbringe en ugudelig mængde tid på at bygge huse. Det absolut skærer ned halve tid, du normalt ville bruge i Build Mode.
The Sims 4
er i sidste ende en stor satsning, fordi det fratager en masse fantastiske funktioner fra tidligere rater for at gøre plads til nye. Mens seneste tilføjelser er friske og innovative, virkningen isn & rsquo; t som banebrydende, da der & rsquo; s et stort hul af manglende funktioner herover & rsquo; s trække det ned. Maxis kunne have returneret et par elementer fra tidligere spil, men at & rsquo;. S hovedsageligt det
Flest fans som mig forventer The Sims 4
at være en kulmination på alle de store ting fra de sidste tre rater og nye spil skiftende funktioner. Maxis synes imidlertid at være ved at ændre tingene fuldstændigt på en måde, der synes at føle, at det er en genstart, der helt glemte sin historie
The Sims 4
isn & rsquo;. T den største, men det & rsquo; s ikke frygtelige enten. Som en lang tid fan af franchisen, I & rsquo; m skuffet over hvor meget de strippet ned spillet. Men de nye tilføjelser spænder fra følelser stater til forholdet kompleksiteter opstiller en interessant fundament for fremtidige udvidelsespakker. The Sims 4
måske bare være varmer op til endnu en lang tur.
8.5 ud af 10
En kopi af spillet blev købt af korrekturlæseren . The Sims 4 er udgivet af EA Games og retails for $ 59,99