Spil Guider > populære spil > Assassins Creed > Vi har en vinder - Assassins Creed Brotherhood leverer bagholdsangreb munterhed

Vi har en vinder - Assassins Creed Brotherhood leverer bagholdsangreb munterhed

■ Leder
■ anmeldelser
■ Strategi
af WiNGSPANTT - 19. nov 20106 1492

Assassins Creed 1 var en middelmådig spil med en fantastisk historie og vidunderlige figurer. Assassins Creed 2 var et fantastisk spil med en utrolig rækkevidde, men forsimplet gameplay. Assassins Creed: Brotherhood historie er ... godt, Jeg kunne ikke fortælle dig en skid om historien
fordi jeg har brugt hvert sekund af denne titel spiller et dødsensfarligt spil peekaboo
.

Mens jeg nævnte tidligere, at Assassins Creed: Brotherhood så lovende for fagfolk på kunst af bedrag, jeg påberåbt kun på trailere, brugte oplysninger, og min tro på, at Ubisoft ikke ville svigte min tillid. Efter et par timer ved kanten af ​​mit sæde, sprællende som min morder stod inches fra mig, eller omvendt, jeg er nødt til at proklamere, at Ubisofts multiplayer gamble sikkert har båret frugt.

Den farligste spil
Du er blevet ansat til at dræbe:. Red Bishop

Selv om der er flere game modes (nogenlunde svarende til deathmatch, team deathmatch, og jages vs jægere), jeg har hidtil kun spillet Wanted, standard " deathmatch "paradigme. Jeg bruger udtrykket deathmatch løst siden, på et givent tidspunkt, kan du kun dræbe én person: din kontrakt "target". Dit mål er at myrde denne person (du er givet hans /hendes navn og et billede af, at spillerens karakter) uden at advare ham /hende til din tilstedeværelse. Selvfølgelig, en anden i spillet er gunning for dig, så den mere åbenlys din jagt er, jo mere udsatte bliver du til dine egne rovdyr. Og jo bedre du laver, jo flere spillere tildelt jage dig ned. Som du kan forestille dig, dette fører til en masse
af snavsede bukser ...

Killing dit mål net dig 100 points. Så hvis du gerne vil køre på hustagene, springe over dit offer, og affyre en pistol i hans ansigt fra punkt klods hold, det er helt sikkert en mulighed. Men hvis du dræber denne spiller uden at gøre dig selv synlig, indtil det sidste sekund, får du 300 point i stedet. Hvis du stilk dit mål og tage ham ud efter at have fulgt ham tavst et stykke tid, vil du tjene endnu flere point. I teorien kan du tjene 1200 point for at trække fra en perfekt kill: forgiftning dit mål, så han dør længe efter du bugserede ham på tværs af byen. Han vidste ikke engang, du var der. Broderskab belønner tålmodighed, stil og stealth.

Selvfølgelig er der kompromiser. Hvis du kører rundt på fuld hastighed skydning kanoner på mennesker, er du mere synlig, hvilket gør det nemt for bytte at skjule fra dig og fjender til at tage dig ud. Hvis du slæbe en fjende i lang tid håber på en masse punkter, kan du blive dræbt dig selv, før muligheden kommer, eller en anden kan myrde din kontrakt. Der er en masse
af paranoia involveret, som jo tættere du kommer til at høste din ofrets ryg, jo mere påpasselig skal du være, at din egen reaper ikke holder øje med dig, venter på dig at træde ud af mængden og ind i sin kniv.

Nem-tilstand

i første omgang ser det ud latterligt, at du er givet et kompas, der dirigerer dig til dit mål. Nederst på skærmen, et kompas punkter i det generelle område af din kontrakt. Efterhånden som du kommer tættere på dit offer, det bliver mindre og mindre præcise, indtil det fylder op, dybest set fortæller dig, han eller hun er indenfor et par meter. Overvejer du har et billede af spilleren, ville du forestille sig det ville være så simpelt som at gå op til personen og trykke X (alle kills er øjeblikkelig).

Men intet er så simpelt. Gode ​​spillere gemme sig i små skarer af NPC'ere der ser præcis
lide dem. Hvis din radar går skuddermudder og du ser fem kurtisaner, der matcher din kontrakt beskrivelse, hvem vil du dræbe? Siden dræbe en NPC får dig til at miste din kontrakt, tilfældigt gætte er normalt ikke værd at risikoen. Hvis du gør dig selv for indlysende, kan dit mål indse du er hans /hendes morder, der giver spilleren mulighed for bedøvelse dig, mens du tøver (også annullere din kontrakt og forlader dig sårbar på gulvet). Hvis du observerer fra en sikker afstand, kan du få et fingerpeg om identiteten af ​​dit præg, men står stille i længere tid betyder, at din snigmorder (e) kan lige så nemt vente dig ud. Ikke så nemt, er det?

Tools of Trade

Brotherhood giver hver spiller et stort antal af færdigheder, frynsegoder, og værktøjer, der kan hjælpe udrydde sandheden og lamme fjender. Som med Call of Duty og Battlefield Bad Company, spillerne modsætning disse fordele, som de får erfaring, og kan derefter oprette brugerdefinerede loadouts til forskellige scenarier. Har du bevæbne dig med en forklædning kit, der kan købe dig mere tid eller narre din snigmorder til at dræbe en NPC? Eller har du udstyre kaste knive, der kan rejse dit bytte, hvis de lave en køre for det
Ikke afbilledet:? Stealth, underfundighed

Mens hver post og magt har indlysende fordele, hver også imødegås /annulleret. af andre taktikker og strategier.

for eksempel, den skjulte pistol evne giver dig mulighed for øjeblikkeligt at dræbe dit mål (eller den person, du tror, ​​at hvis dit mål) efter et par sekunders opladning og sigter. Men at bruge det efterlader dig sårbar, og intet siger "Jeg er ikke en NPC" som en åbenlys "IMMA chargin MAH LAZER!" Animation. Hvis du dræber den forkerte mark (eller selv hvis du lykkes) alle inden for en 50-fods radius vil vide, hvem du er, hvor du er, og at du bare sætte din særlige beføjelser på en 60-sekunders cooldown.

jeg håber, du er god til at køre.

lige bag dig

Alle disse overvejelser øge spændingen og paranoia. Er den fyr derovre ser på mig
? Eller er det bare en computer AI? Hvis du tror, ​​du er blevet spottet, behøver du kører for dit liv, gør din identitet indlysende, eller har du står helt stille og håber dit bytte egen paranoia får ham eller hende til at bakke ud? Der er så mange meta-lag af bedrag, anden gætte, og risiko-benefit-analyse, at hver kill er en tilfredsstillende historie, og hvert døden er en smertefuld, omend lærerig oplevelse

Assassins Creed:. Broderskab lykkes på dreje sin "gemmer sig i almindelig syne" mekaniker i en spændende, tænker menneskets jagt. Hvad venter du på? Køb dette spil nu. Bare ikke blive overrasket, når WiNGSPANTT er dit første lejemorder.