Spil Guider > pc spil > alle pc > Anmeldelse: World of Tanks: Xbox 360 Edition

Anmeldelse: World of Tanks: Xbox 360 Edition

Tanken kan være en meget stærk kraft på slagmarken. Når det bruges med andre militære enheder, det har potentiale til at gøre en enorm forskel og hjælpe vinde kampen. I World of Tanks
'tilfælde, de er den alfa og omega; der er ikke behov for en biroller af landtropper, flåde og luftstøtte. Hvilke resultater er ødelæggelse på en enorm skala ... og en hel masse sjov

Victory kan opnås på en af ​​to måder:. Dræbe alle de fjendtlige kampvogne eller fange deres base. Den senere er ualmindeligt, da de fleste runder slutter med sejrherrerne tilintetgøre alle fjendtlige kampvogne. Hver runde har en 15 minutters timer, men jeg har aldrig set det løbe ud, før et hold bliver sejrrig. Der er masser af forskellige typer af tanke på tilbud og alle har deres fordele og ulemper. Nogle er ikke meget holdbare, men hurtig ved sammenligning. Andre er langsom, men ødelæggende i frontal angreb eller destruktive fra lang afstand, men ikke meget manøvredygtig. Naturligvis dette gør strategier en masse sjov. Spillere i besked vil opdelt i små grupper i starten af ​​hver runde og jage fjendtlige spillere en efter en.

De fleste runder begynder med et par kampvogne fra begge sider gør en hensynsløs afgift for den anden hold base. Dette uundgåeligt ender i et par tanke går ned på hver side i de første minutter. Hvis du dør tidligt, har du mulighed for at se resten af ​​kampen udfolde eller tilbage til dit latterlige tanken garage. Her kan du få fat i en anden tank og hoppe strædet i en anden runde, mens du venter på din første tanke kæmpe for at afslutte.

World of Tanks
tilbyder en masse og beder meget lidt til gengæld ... bortset fra konstant antyde fordelene ved en premium abonnement. Efter hver kamp, ​​du får erfaring og sølv. Oplevelsen bliver brugt til at låse op for nye tanke og forskellige opgraderinger. Sølvet bruges til at købe, hvad du har låst op. Efter hver kamp, ​​vises din exp og sølv, og hvor meget mere du ville have modtaget, hvis du bruger lidt ekstra. Meget klog. Hvis du vil til magten, selvom spillet hurtigere end en stærkt pansret tank, microtransactions er måden at gøre det. Lad ikke dette skræmme dig væk fra at spille, hvis du er en total tightwad; spillet er masser af sjov uden at kaste penge rundt. Hvis der er noget, det tilføjer nogle levetid til spillet.

Andre end spændingen af ​​tanken om tankens handling, spillets stærkeste funktion er mængden af ​​opgraderinger til rådighed. Dens gør den samlede spillet tilføje op til potentielt uhyrlige alt timer, der kræves, før du har gjort alt hvad der er at gøre. Der er en imponerende mængde af tanke at vælge imellem, når de overvejer alle de klasser og oprindelseslande. Faktor i opgraderinger og forbedringer på hver tank, og du får en skræmmende mængde spilletid, før tingene bliver forældet. Erfaringer og sølv bliver den drivende kraft bag hver kamp. Sikker på at du vil gøre dit bedste og tilintetgøre enhver fjende i stedet, men jagter belønningen bliver hovedfokus. Jo bedre du spiller i en runde mere exp og sølv, du belønnet med. Kom du et skridt tættere på at frigøre den næste mere kraftfuld tank.

Der er små dygtighed træer fulde af opgraderinger i hver klasse af tanken giver adgang til hver tanke fulde potentiale. Ved afslutningen af ​​hver færdighed træ er nye tanke vurderede en tier over din aktuelle tank. Da tier bedømmelse af tanken går op, så gør den effektivitet i kamp. Der er ti niveauer i alle og hver ny beholder føles som en enorm forbedring i forhold til den foregående. Dette gør nivellering op tanke så meget sjov og lagene bidrage til at gøre spiller match ups nogenlunde ligelig.

Jeg er ikke meget af en historie buff, men noget om våbenkapløb af sidste århundrede har altid interesseret mig. WoT
tilbyder op en imponerende mængde af historien om hver model af tank i overraskende detaljer. Utallige gange har jeg fundet mig selv tabt i læse om mit seneste akvarium. Det eneste, der vrissede ud af min uklarhed var holdkammerater råben på mig til at skynde sig og slutte sig til kampen. Med hensyn til holdkammerater indså jeg Jeg spiller ikke meget på online spil, og jeg spurgte mig selv, hvorfor nylig. Jeg tog ikke mange kampe i WoT
at minde mig om den uheldige karakter af online gaming samfund som helhed. Efter at have lært nogle chokerende sandheder om min tilsyneladende promiskuøs mor besluttede jeg at invitere et par venner til at spille. Naturligvis bagvaskelse bremset lidt og spillet forbedret. At spille med et par venner kan gøre at være taktisk meget lettere og kan være en massiv fordel.

Man skulle tro en kæmpe mobil metal pistol ville være en vanskelig ting at skjule, men tilsyneladende nogle buskads vil gøre det trick. At finde nogle gode dækning tidligt er nøglen til at bo i live længere end 2 menuetter. Let den sjoveste ting, jeg så, mens du spiller var nogen forsøg på at tilslutte sig en anden venlig beholder gemmer sig bag nogle træer over en klippe. Den anden tank rumlede den første ned ad skrænten som en hulking metal great dane, der ikke kender sin egen styrke. Tanken væltede ende over ende ned ad skrænten, mens hver mikrofon, men en tændt op i hysteri.

World of Tanks
er en masse sjov og let på tegnebogen, hvis du ønsker det skal være. En super simpelt spil, der er let at pic op og hoppe i, hvis du har en halv time til at dræbe. Masser af tanke er gået til at gøre WoT
en afbalanceret spil, som alle kan spille og nyde.

Anmeldelse