Spil Guider > pc spil > alle pc > Anmeldelse: Dead Nation: Apocalypse Edition

Anmeldelse: Dead Nation: Apocalypse Edition

Review: Dead Nation: Apocalypse Edition

Dead Nation: Apocalypse Edition
formår at fange min favorit regel Zombie Apocalypse og håndhæve den som lov. En eller to zombier kan tages ud nemt ... men få omringet, og du er så godt som død.

Spillet ser ud til at være en simpel stick shooter, men heldigvis er lidt mere end det. Flytte hurtigt gennem kapitlerne høster bonuspoint for en meget specifik grund. Hvis du ønsker at holde sig i live, bevæge sig langsomt og være forberedt på det værste på alle tidspunkter.

jeg spillede gennem et par kapitler af mig selv og Dead Nation
var blot gennemsnitlige. Med en anden controller og en villig ven, spillet går fra orden til fremragende. Tilføjelse anden spiller vil rampe op antallet af zombier sammen den samlede spillets sværhedsgrad. Må ikke bekymre dig for meget selv, som anden spiller også tjener til at gør tingene meget lettere. I co-op, vil zombier finde det sværere at omgive dig. Går tilbage-til-back losning på horder af fjender action, film-stil, er effektiv og meget tilfredsstillende.

Der er en halvhjertet forsøg på en historie i Dead Nation
's kampagne, men det er egentlig ikke nødvendigt. Hvad lidt fortælling er på tilbud er meget kortfattet og super teatralsk. Mængden af ​​one-liners stuvet sammen i sådan et lille vindue sætter Rainier Wolfcastle til skamme. Der er en uskreven regel i pop kultur, hvis zombier er involveret, at indholdet er næsten altid B-klasse. Selv de alvorlige zombie udflugter har lidt af dette. Jeg finder mine forventninger til kvalitet skrivning er ubevidst sænkes, når en zombie vakler i blandingen. Dead Nation
formår at flygte, at lavere kvalitet, men ikke af en masse

Der er ti kapitler til magten ved i kampagnen.; hver er opdelt i mindre områder. Ved hvert checkpoint du har adgang til våben og rustning butik. Her kan du tilbringe al den loot du har fundet på - du gættede det - våben og rustninger. I begyndelsen af ​​hvert af de tidlige kapitler, en ny pistol og nyt element er til rådighed, og det kan være et svært valg mellem at købe den skinnende nye pistol eller fortsætte med at opgradere en ældre en. De nye pistoler er dyre og kan være lidt af en gamble som nogle gange enklere våben er mere effektive, når opgraderet end nogle af de mere overmandet våben. RPG'er og flammekaster brændstof er svært at komme med, så hvis du investerer i de stærkere våben vil du finde dig selv at købe ammunition fra våben butikken på de fleste checkpoints. De kan være utrolig nyttigt til at komme ud af overvældende situationer, og lad os se det i øjnene -? Der ikke kan lide meningsløse hyper vold

Loot begynder at blive en besættelse, da det er den bedste måde at forbedre dine våben . Forsøger at finde alt er udfordrende som biler og automater, der holder alle så vigtige plyndre kan eksplodere eller funktionsfejl, hvis skudt. Dette gør at tackle store horder af zombier endnu mere komplicerede, hvis du forsøger at undgå mangler din næste store lønningsdag.

De fleste zombier er et stykke kage til at beskæftige sig med, men som du fremskridt vil de uundgåeligt begynder at blive hårdere og mere modebevidste. Firefighter zombier sporting brandsikre dragter gør alt det hårde eared kontanter du har brugt arbejder på din flammekaster ubrugelig. Den mest besværlige er hæren zombier gearet op i fuld Kevlar. De er svære at lægge gør dem vanskelige kunder, når i store grupper. Der er sikkerhed nok forskellige typer af skurke til at holde dig på tæerne.

Standard zombier vil være den mindste af dine bekymringer, når mini chefer begynde at vise sig. En masse ser ud til at være lånt fra Left 4 Dead
med "særlige inficeret", men hvem kan bebrejde dem? Den Boomer, Tank og Spitter er der alle med et par ekstra smidt i ligesom brøleabe, der aldrig klaret cuttet i den originale Left 4 Dead.
Disse særlige mini boss zombier er en hyppig forekomst og mod slutningen af ​​kampagnen, de stat til virkelig stak op.

En anden idé kærligt inspireret af Left 4 Dead
er Crescendo begivenheder . Nu og da venter på en langsom bevægelse elevator eller en bro til at udvide stopper din progression. Begyndelsen en af ​​disse hændelser er som ringer middagen klokke. Sværme af fjender vil komme i bølger, mens du venter på en klar vej til det næste checkpoint. En god slagplan er afgørende og kan gøre disse afsnit mindre skræmmende og masser af sjov.

Min favorit funktion er ikke engang en del af gameplayet. Efter hvert kapitel din samlede drab er uploadet til en online leaderboard og tilføjet til din lande i alt. Hvert amt har til opgave at udslette hele deres befolkning zombier. Alle deltagende lande sorteret efter, hvor langt gennem deres befolkning de er. Det var nok til at bringe ud min konkurrencemæssige karakter, og jeg var knust, da Frankrig overgået Australien i tally. Det er en fin lille funktion, der bringer det overordnede mål i fokus. Zombie folkemord.

Jeg var ikke forventer meget fra slutningen efter glansløse historie, men jeg var øjeblikket overrasket. Dead Nation
vil ikke vinde nogen Oscars, men det var rart at finde nogle lukning ... selv om jeg ikke var der virkelig interesseret i sin historie.

Samarbejde i co-op er ikke kun vigtigt, men det gør spillet værd. At spille solo er en mulighed, men det er bare ikke spændende nok og bliver hurtigt ensformigt. Kampagnen er lidt kort, men replay værdien er god nok at spise gennem nogle af din tid. Hvis du har en anden controller og en ven til at spille med det er en masse sjov. Hvis du er en eneboer omgivet af katte, vil du sandsynligvis nyde det meget mindre, men det er stadig værd at se, hvis du har PlayStation Plus; Dead Nation:. Apocalypse Edition
er gratis på tjenesten i denne måned

Anmeldelse