Anmeldelse: Darksiders II: Deathinitive Edition

franchise. Forud for en ordentlig ny udgivelse, har udgiveren tilbydes op Darksiders II: Deathinitive Edition
. På trods af den grusomme navn, denne genudgivelse er en god måde for spillerne at opleve den fordybende Persia-
opfylder -
Zelda
erfaring, de måske har savnet på underste gen.

Darksiders II
løber parallelt med begivenhederne i det oprindelige spil og kredser om Rytteren af ​​Apocalypse Død. Vores ant-hovedperson kæmper for at rydde navnet på hans bror og kollega Horseman, Krig. Døden mener, at ved at resurrecting menneskeheden, vil krigs formodede forbrydelser blive slettet. Selvfølgelig bringer om genskabelse af en hel art er lettere sagt end gjort, og ligesom mange hovedpersoner før ham, Døden befinder sig viklet ind i de problemer og bekymringer af enhver skabning, han møder. På hver tur er han mødt af den uundgåelige tit-for-tat, der går hånd i hånd med den åbne verden, quest drevet spil.

I Darksiders,
spillere overtog kontrollen med krig, den første Rytter, i et forsøg på at bevise sig selv uskyldig i anklagen om, at han forårsagede Apocalypse. Spillet foregik i vid udstrækning på en øde og livløst Jorden med mennesker lang uddød. Det var en noget ensom oplevelse, selv med din allestedsnærværende Watcher, Vulgrim Merchant og Sammael. Andre end disse tre tegn, Krig stødt nogle andre NPC'ere

I Darksiders II
, verdens død besøg er positivt fyldt med liv.; NPC'ere er konstant omkring, der ønsker en chat eller til at sende dig på en søgen. Miljøer er fyldt med træer og planter og selvfølgelig, som kunne glemme fjender. De fleste tegn Døden møder har noget meningsfuldt at sige, det være sig yderligere oplysninger om verden eller det er historie, en ny mission, mulighed for at købe og sælge varer eller til at undervise i døden nogle nye bevægelser. Fra Hent gå, hvis du er en completionist ligesom mig, er du nødt til at opsøge hver NPC til at udtrække alle de klumper af ekstra indhold. Ved at gøre så jeg opdagede hurtigt, at Darksiders II
er absolut enorme.

Bortset fra hovedhistorien quests, er der et væld af sysler til Døden at opnå. En praktisk tilføjelse til spillet er den quest loggen inden kortskærmen. Dette gør det muligt for spillere at holde styr på den primære og alle de sekundære missioner, der er aktive på et givet tidspunkt. Og mens den primære quest linje er sjovt og engagerende, det er alt for let at blive fanget i at udforske spillets verden til at fuldføre bare endnu side quest. Jeg befandt mig hele tiden ud at udforske verden på udkig efter "endnu en sten" eller simpelthen bare at se, hvad jeg kunne finde. Det er denne nysgerrighed og sans for udforskning at Darksiders II
fremkalder i en spiller, der virkelig gør det skinne.

Udforskning af den gigantiske spilverdenen bistås fra begyndelsen af ​​tilgængeligheden af ​​Dødens hest, Fortvivlelse. Det er en ægte glæde at kunne hoppe på din hest i åbningen par sekunder af spillet og hurtigt modregne på dit eventyr. Det giver en følelse af uopsættelighed til Death søgen og i praksis sikrer, at afspilleren ikke forbande størrelse miljøer eller beklage manglen på hurtigere rejsemuligheder.

I Darksiders,
spillere kunne hurtigt rejse mellem visse steder ved at besøge Vulgrim og gennemkører de hemmelige Serpent Huller. Darksiders II
gør op med dette system, og i stedet giver simpelthen Død over hurtig rejse til nogen større sted - forudsat det er tidligere blevet besøgt - via kortet. Hvad er endnu bedre er, at hvis mens du spiller gennem en af ​​utallige dungeons i spillet, du tilfældigvis køre kort på forsyninger, kan du hurtigt rejse til den nærmeste butik og efterlade en hurtig rejse markør i fangehullet. Dette giver dig mulighed for at forlade, lager op og vende tilbage til det punkt, du forlod fra uden unødvendige og frustrerende tilbage sporing.

Strømlinet hurtig rejse er ikke den eneste nyskabelse findes inden Darksiders II
sammenlignet med sin storebror. Darksiders II
har en dybtgående og overbevisende loot system. Nu, i stedet for blot at blive udstyret med en vigtigste våben og sekundære våben, et stort udvalg af våben og rustninger er tilgængelige for døden. Hans vigtigste våben er dobbelt leer, med sekundære våben, herunder gigantiske hamre, økser eller glaives og mindre Skjolde og kløer, der giver et valg mellem hurtig og langsom sekundær skade.

Med hver brystet åbnet og fjende dræbt, er der en chance for, at et nyt våben eller et stykke rustning vil blive opdaget med løftet om endnu mere blodbad. Hvert våben og stykke rustning kommer med sit eget sæt af statistik, så du kan endeløst opgradere Døden og tilpasse sine medfødte evner som du vil. Døden kan kun bære et endeligt antal elementer, men har ingen frygt, da de handlende spredt over hele verdens glæde vil købe noget, du ikke længere ønsker eller behov.

Krig var ingen sjusket, når det kom til at udforske, bekæmpe og akrobatik, men Døden efterlader ham langt bagefter. Han er hurtigere og føles lettere på hans fødder, når udforske verden og i kamp han synes utrolig kraftfuld og destruktiv. Wall løb, klatring og hoppe alle tilbagevenden fra Darksiders
men her de føler sig frisk og anderledes, simpelthen på grund af forskellen mellem krig og død. Udforskning et fangehul ofte udstråler en Prince of Persia
føle i Darksiders II
snarere end den meget Legend of Zelda
stil spil af det første spil.

Combat, mens stort set uændret, føles tilsvarende friske og sjove takket være forskelle mellem hovedpersonerne. Døden lynlåse omkring slagmarken, dodging og flipping på måder, som krigen aldrig kunne gøre ham mere adræt og dødbringende end sin bror. Som før, kampen er ikke blot et mash fest, selvom du kunne få ret langt, hvis du var fast besluttet på at spille på den måde. Døden gradvist låser moves og combos over tid, hvilket øger hans dødbringende repertoire. Hvis du dedikere tid til at lære de snørklede og kompleksiteten i kamp, ​​en dyb og givende systemet præsenterer sig selv, der giver mange muligheder for spilleren at virkelig rive fjender fra hinanden, mens stort set undgår skader på sig selv alle sammen.

Boss kampe er særlig god sjov i Darksiders II
. De fleste, hvis ikke alle, kræver strategi og opgaveløsning færdigheder samt en beherskelse af kamp. Spille på apokalyptisk vanskelighed giver en reel udfordring til selv den mest dygtig spiller, mens lavere vanskeligheder, og samtidig være mindre af en udfordring er stadig sjovt, især for de nye til serien eller genre.

Darksiders II
vil give mange timers underholdning være det til casual eller hardcore gamere ens. Efterbehandling hovedhistorien alene vil tage mellem 15-30 timer afhængig af dit niveau, og hvor let du er trukket ind sidemissioner og samleobjekter. Afslutning af spillet 100% kommer til at tage betydeligt længere tid, men hvis du nyde spillet og Metroid
-stil udforskning findes inden opsamling hver bryst, sten, rune, mønt, shard og side, vil det være en glæde snarere end en byrde.

for de konkurrerende typer, kan tilsætning af leaderboards tænde ild i dig. Stats som største combo (af på tidspunktet for begyndelsen denne anmeldelse jeg var rangeret 6th i verden, og som forventer jeg fuldt ud at have gledet væk fra bunden af ​​listen ved den tid, jeg er færdig), mest skade behandles, hurtigste færdiggørelse tid etc tilføjer et ekstra incitament for en anden gennemspilning, eller en anden time eller blot endnu dungeon

Mens Darksiders II -.
til gengæld Deathinitive Edition
- er en fantastiske spil er det ikke uden et par skønhedsfejl. Framerate forbliver på et allersidste generations 30 fps i denne aktuelle generations udgave, og lastning skærme og stammen oplevede vi i den oprindelige udgivelse forblive i denne nye.

Det er også værd at bemærke, at spillet er hovedsagelig en store sæt af hente quests. Hvis du nogensinde har spillet en Legend of Zelda
spil, så vil du vide, hvad de skal forvente. Døden udforsker et fangehul og er forpligtet til at bringe tre elementer til et sted at låse den næste fangekælder. Selvom det kan lyde gentagne eller endda kedeligt, det er den måde, hvorpå spilleren er forpligtet til at indsamle disse elementer, der gør quests overbevisende. Konstant nivellering op, erhverve nye gadgets, engagerende kamp og episke boss-kampe til at sikre rente- og nydelse niveauer holdes højt for varigheden

Darksiders II:. Deathinitive Edition
er ikke for dem, der ve spillet den oprindelige udgivelse, men det er en god måde for dem, der gik glip af at komme om bord, før Nordic Games gør nogle oprindelige indhold. Nu, dette er ud af den måde, bringe det på, nordisk - vi har stadig to Horsemen at møde

Darksiders II:. Deathinitive Edition blev revideret ved hjælp af en salgsfremmende kode på Xbox One, som leveret af udgiveren. Denne anmeldelse var baseret på vores oprindelige gennemgang.