Spil Guider > moblie spil > omfattende > Stjerne Horizon anmeldelse: A stjernernes plads jernbane-shooter

Stjerne Horizon anmeldelse: A stjernernes plads jernbane-shooter

Space skydespil synes at være en uddøende race i disse dage (døde?). Jeg har gode minder fra Tie Fighter, Privateer, Decent, og andre. Jeg er klar over de klager over dem, Chief blandt dem er, at de er kedelig og ensformigt at se på, når indstillingen er i det ydre rum, som kan have ført til genren tilbagegang. Stjerne Horizon formår at løse det, og desuden er simpelthen et sjovt spil at spille.

Bagsiden Historien i spillet er forholdsvis ligetil. Der er en borgerkrig sted mellem Føderationen og oprørerne. I begyndelsen af ​​spillet, spillerne påtage sig rollen som en Føderation pilot ved navn John, som piloter en fighter, der styres af en AI-system. AI bestemmer mønstret flyvning til fighter (dybest set forklarer on-rails erfaring), mens John er gratis at affyre våben og undvige projektiler eller forhindringer. Som spillere fremskridt gennem spillet, er der flere muligheder for spilleren at påvirke, hvor historien går. For eksempel er spillerne får mulighed for at forblive loyale over for Federation, eller defekt over til oprørerne. Dialogen er en smule opstyltet, selv corny til tider ( "Tal med hånden 'cuz ansigtet er ikke listenin« blev sagt af John på en lang række punkter), og de tegn, kommer på tværs af en lidt flad, men da historien føles sekundære til den handling, har jeg ikke finde det at være en betydelig detraction fra den samlede spiloplevelse især fordi handlingen i høj grad opvejes fortællingen. På den anden side, soundtracket gør et godt stykke arbejde tilføje til fornemmelsen af ​​spillet, ved hjælp af blanding af el og Electronica.

Indstillingen for Star Horizon er (naturligvis) det ydre rum. Udvikleren gjorde et stort stykke arbejde med at finde måder at sætte fut baggrunden, så spillerne har mere end bare hvide stjerner på en sort lærred at se på. De obligatoriske stjerner, planeter og stjernetåger gøre optrædener, men der ware ofte andre objekter, kampene er kæmpet omkring (kæmpe krystal formationer, asteroider, osv) eller kæmpede med (store skibe, rumstationer og lignende). Ofte AI styrer krigere i nær-miss og situationer tætte opkald, hvor spillerne bliver nødt til at undvige noget for at undgå en kollision, mens kæmper fjender, der fører hen imod og skyde på dig, eller skyde på dig fra off screen, som de flyver forbi dig bagfra. Så spillerne ender hundekampe rundt og gennem asteroider, eller flyver op ved siden af ​​de førnævnte Capital Skibe, mens dodging ild fra sine tårne. Alle disse objekter både se godt ud og har tendens til at variere i formål og udseende, samt tilføje dybde til handling. Igen blev disse henrettet meget godt, og er det lysende punkt for dette spil. De mission parametre er også fornøje varierede, lige fra at dræbe et bestemt antal fjender, til at beskytte lasten, til at tage ned enorme plads fartøjer, der bevæbnet til tænderne.

I Stjerne Horizon, spillerne tjene penge hele deres mission, uden en eneste IAP tilbydes overalt i spillet (heldigvis). Den kontante kommer i temmelig anstændigt mængder (med replay rådighed for niveauer allerede afsluttede, hvis spillerne har brug for mere), og jeg havde maxed ud alle de tilgængelige opgraderinger god tid inden udgangen af ​​spillet. Opgraderinger til rådighed, er for mere HP og afskærmning (købe opgradere selve fartøjet), samt opgradering hver af bestanden våben. Spillerne har adgang til lasere, burst-brand raketter og en tunge torpedo, lige fra starten af ​​spillet. Der er ingen grænse for ammunition, spillerne simpelthen nødt til at vente på den kølige ned periode udløber for ammunition, eller kontinuerligt brand væk med lasere. Der er ingen gemme filer, men checkpoints nås på forskellige punkter i hvert niveau, så spillerne kan genstarte fra checkpointet eller genstarte hele niveau. Spillet har ti niveauer alt, og udnytter Google Play Games integration for sine resultater og pointtavler.

Den eneste virkelige forbehold, jeg har brug for at nævne er udførelsen. Når spillet på min 2012 nexus 7, der var tidspunkter, hvor jeg oplevede stammen, selv med spillets grafik sat til minimum. Jeg fault min tablet til dette, i modsætning til spillet, som anmeldelser i Google Play (filtreret til bare min enhed) var store. Ud over dette, jeg havde en anden skribent på stedet prøve det af i hans 2012 Nexus 7 og det spillede fint. Alt dette er sagt, blive advaret alligevel hvis din hardware er ældre. Spillet spiller meget bedre på selv 2013 hardware. Dens øjeblikket findes på Google Play for for $ 3,99. Dette spil ser godt ud, spiller fantastisk, og er underholdende hele vejen igennem
Stjerne Horizon (Playboard). | Stjerne Horizon (Play Store)