Spil Guider > moblie spil > omfattende > Vejen til guld Cheats, Anmeldelse & amp; Tips -? AppGameCheats.com

Vejen til guld Cheats, Anmeldelse & amp; Tips -? AppGameCheats.com

Vejen til Gold Cheats, Anmeldelse & Tips

Hvad er Vejen til guld

Vejen til Guld er en Android og iOS spil, der netop lanceret på Jan 24, 2015 og det er et puslespil, der kræver, at du foring op 4 eller flere guldklumper at optjene point. Gennem hele spillet, vil du have vejspærringer, som består af kul bidder, der vil komme i vejen for dig, og du er nødt til at bruge bomber til at sprænge vejspærringer, så du kan fortsætte. Du vil samle point, når du flytter fire eller flere af de nuggets, som også er kendt som nuggies, og når du får nok point, du vil flytte et niveau op. Som du fremskridt gennem niveauer, vil de vejspærringer bliver hårdere, som derefter kræver, at du bruger super bomber for at få dem ud af din måde. Du har måske kun har én vejspærring i de første par niveauer, men så hvis du kommer tættere på niveau 100 bemærker du måske er der flere vejspærringer, du bliver nødt til at beskæftige sig med. Det vil også blive vanskeligere at line op 4 eller flere nuggets som spillet fortsætter, hvilket betyder, at du bliver nødt til at bruge strategi for at finde ud af at få alle de klumper sammen i rækkefølge. Mellem de forskellige temaer og zoner og forskellige dele på kortet, dette spil er sikker på at give dig nogle spænding og du vil føle som om du spiller et nyt spil næsten hver niveau, fordi de alle er forskellige fra hinanden. Som du kan se på billedet, objektet til venstre er et stykke kul alias vejspærring, så har du guldklump til højre.

vej til Gold Specifikationer

Vejen til Guld blev netop frigivet gratis på både Android og iOS, så hverken systemet er ud over den første version af spillet endnu, selv om der allerede har været en opdatering. Hvis du spiller på Android, skal du version 4.0 eller nyere Android operativsystemet, og det er 42MB. IOS versionen bare kom ud 24 januar 2015 og er kun på version 1.0.2 med en 58,2 MB download-fil. Vejen til guld kræver iOS 4.3 eller nyere, og er kompatibel med iPhone, iPad og iPod touch. Da dette spil er så nyt, er der stadig bugs og glitches arbejdes ud, som vil gå væk som flere patches og opdateringer bliver tilgængelige. Du kan også tilmelde dig en konto på hjemmesiden, der vil tillade dig at spille spillet på enten Android eller Apple uden at miste dine fremskridt

Vejen til Gold Snyd & amp.; Tips

Vejen til guld er en af ​​de rigtig gode gratis spil, at folk fra alle aldersgrupper kan nyde, da der ikke er noget grafisk eller seksuel om dette spil overhovedet. Du vil måske tænke på det som Candy Crush i form af uskyld af spillet, og det er fyldt med timevis af sjov for hele familien. Du har mulighed for at købe varer i app, såsom power-ups og mønter, der spænder fra $ 0,99 til $ 4,99. Hvis du får mønter og power-ups det vil tillade dig at komme videre i niveauer uden faktisk at slå den, og også give dig en højere score. Du kan også få power-ups for gratis, hvis du rammer nuggets ind i siden af ​​en tønde, hvilket er noget, du har chancen for at gøre temmelig ofte i spillet. Så hvis du har børn, kan du være opmærksom på ved køb evne i app, men det er ikke noget, du skal gøre for at bevæge sig op niveauer eller fortsætte med spillet.

< p> Hvad Vejen til guld har at byde

Vejen til Gold er et rigtig sjovt spil, fordi du kan åbne op forskellige kort og områder i spillet, som du får bedre og forskud niveauer. Du får også at opleve mere end 200 niveauer med forskellige grafik på hvert niveau, hvoraf de fleste er en sjov og positiv opsætning. Det er virkelig forbløffende der er allerede over 200 niveauer til dette spil, da det bogstaveligt talt bare kom ud, men der fortæller dig også, hvor sjovt dette spil er, at folk holde ønsker at spille. Du har også mulighed for at ændre gameplay modes, så du kan vælge let eller hårdt, og du kan skifte rundt temaerne til at passe din egen personlighed og humør. Hvad jeg virkelig ønsket om spillet var musikken, det er så sjovt og glad klingende, og det er noget, der vil holde dig komme tilbage efter mere. Du kan være en person, der ofte slår musik under puzzle spil, fordi de er irriterende eller ensformigt, men soundtracket til Vejen til Gold er simpelthen sjovt og spændende. Du vil spille spillet et par gange og indser du synger med på soundtracket, som er en virkelig anden vibe i forhold til andre puzzle spil, hvor du blot ønsker det til at gå væk.

Hvis du går i stå på en plan, du kan også vælge nogle power ups og en bred vifte af trickstød at hjælpe dig med at komme til det næste niveau uden at skulle købe nogen produkter, som er rart at have, hvis du ikke ønsker at bruge penge inden den app selv. Vejen til Guld giver dig også mulighed for at oprette en konto, hvilket betyder at du kan spille på både iOS og Android eller på tværs af din tablet og smartphone. Dette er en virkelig cool funktion, fordi hvis du har brug for at nulstille enheden, vil du ikke behøver at bekymre dig om at miste dit niveau, kan du bare blot oprette en konto og derefter logge ind på den enhed, du ønsker at spille på, og begynde lige, hvor du slap.

Vejen til guld anmeldelse

Hvad jeg virkelig ønsket om Vejen til guld, var, at du aldrig keder fordi der er så mange forskellige niveauer du kan spille, og progression af kortet virkelig holder spillet interessant. Jeg nød også soundtracket, som du kan købe på deres hjemmeside, fordi det var optimistisk og positiv. Det synes ikke som om du spillede i en time, fordi selve spillet var så sjovt og musikken virkelig holdt dig motiveret til at fortsætte. Jeg nød også vejspærringerne, fordi de ville være i forskellige områder af spillet, og du vil ikke altid bruge den samme bombe for at få dem ud af vejen. Det gjorde minde mig om Candy Crush på en måde på grund af det faktum, at der er så mange niveauer, alle af dem har en unik stil og tema og opsætning. Jeg nød også spillet, fordi det er et puslespil, hvor du ikke behøver at tænke så svært, men det er ikke alt for simpelt, at du bliver kede nemt enten. Du kan brænde og bor stykker af kul eller gøre, hvad du skal gøre for at få dem ud af din måde, men nogle gange er det ikke så nemt som det ser ud, så det er en god udfordring type spil så godt. Jeg tror generelt dette spil fortjener en ærlig 8/10, da det er stadig kun i begyndelsen stadier, og der er et par glitches her og der, du måske nødt til at beskæftige sig med. Dette spil kan nemt blive en 10/10 når det bliver at gå og flere patches udrulle at rette nogle fejl, og spillet bliver mere populært med endnu flere niveauer.